بازدیدهای میدانی از روند اجرایی پروژه‌ها با جدیت دنبال می‌شود

کرج - ایرنا - استاندار البرز با تاکید بر جلب رضایتمندی مردم گفت: بازدیدهای میدانی از روند اجرایی پروژه‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی عبداللهی روز چهارشنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی برخی پروژه ها در شهرک مسکونی پیام ماهدشت کرج افزود: از هیچ تلاشی برای کسب رضایتمندی مردم دریغ نداریم.

وی با اشاره به بازدید های صورت گرفته و مطالبات مردمی در شهرک پیام ماهدشت گفت: بر این باور هستیم که زیرساخت های لازم از ابتدا برای این شهرک مهیا نشده است.

استاندار البرز ادامه داد: بر این اساس طی یک سال گذشته با برنامه ریزی های صورت گرفته اقدامات کوچک و بزرگی برای این شهرک انجام شده و در مقایسه با سال پیش شاهد تحولات خوبی بوده ایم.

عبداللهی گفت: به طور قطع این اقدامات را کافی نمی دانیم و درصدد هستیم پروژه هایی که عملیات اجرایی آنها امروز آغاز شد در کمترین زمان برای بهره برداری مردم به سرانجام برسد.

استاندار البرز افزود: این شهرک یکی از محله های ۶۶ گانه کم برخوردار استان است که در قالب قرارگاه اجتماعی به صورت ویژه دنبال می شود.

بازدیدهای میدانی از روند اجرایی پروژه‌ها با جدیت دنبال می‌شود

وی گفت: پروژه های پارک محلی به وسعت ۲ هکتار با اعتبار پنج میلیارد تومان، سالن ورزشی چند منظوره با اعتبار چهار میلیارد تومان و مجتمع درمانی و بهداشتی به وسعت هزار متر بنا با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان برای ابنیه از صبح فردا آغاز می شود.

استاندار البرز افزود: اعتبار ویژه ای در سفر رییس جمهور به استان برای این پروژه ها اخذ و محقق شده و در این زمینه مانعی وجود ندارد.

طبق اعلام شهرداری ماهدشت تا به امروز ۵۰ هزار متر مربع فضای سبز و پارک محله در مسکن مهر ماهدشت ایجاد شده و سه هزار مترمربع پارک ترافیک کودکان و ۲ کیلومتر مربع مسیر تندرستی و دوچرخه سواری تا پایان سال به سرانه های سبز ماهدشت اضافه خواهد شد.

پروژه های پارک محلی به وسعت ۲ هکتار با اعتبار پنج میلیارد تومان ، سالن ورزشی چند منظوره با اعتبار چها میلیارد تومان و مجتمع درمانی و بهداشتی به وسعت هزار متر بنا با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان برای ابنیه که از صبح فردا آغاز می شود توسط استاندار البرز و یکی از مادران شهدا بر زمین زده شد.

شهر ماهدشت با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری جنوب کرج است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha