مطالبه نماینده گرگان از وزیر ورزش؛ بسکتبال شهرداری گرگان در خانه پذیرای رقبای آسیایی خود باشد

تهران- ایرنا- نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر ورزش می‌خواهیم با رفع موانع و مشکلات سالن گرگان شرایط میزبانی تیم بسکتبال شهرداری را برطرف کند تا این تیم با حضور هواداران پرشور خود در رقابت‌های آسیایی به میدان برود.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به این سئوال که با وجود هواداران پرشور گرگانی چرا این تیم باید در تهران از رقبای آسیایی خود میزبانی کند، افزود: این یک مساله مهم و مطالبه‌ای است که از وزیر ورزش و فدراسیون بسکتبال داریم. متاسفانه نماینده فیبا در زمان بازدید از سالن گرگان ایرادهایی را گرفت که همین مساله باعث شد تیم بسکتبال شهرداری در تهران میزبان رقبای خود در رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا باشد اما باید این مساله برطرف شود و مردم گرگان نیز این فرصت را داشته باشند تا تیم محبوب خود را حمایت و تشویق کنند.

وی ادامه داد: در بازی شهرداری و الریاضی لبنان شاهد بودیم جمعیتی که به سالن آمده بود با چه شور و اشتیاقی تیم بسکتبال ما را حمایت می‌کردند، اگر همین بازی در گرگان برگزار می‌شد جمعیت کثیری به سالن می‌آمدند و این حضور و حمایت بدون شک باعث افزایش روحیه بازیکنان می‌شد.

او یادآور شد: گرگان قطب بسکتبال ایران است و اگر شرایط سخت اعزام تیم ما به لبنان در آن شرایط و برهه زمانی نبود، مطمئن باشید در دیدار رفت هم می‌توانستیم برنده دیدار باشیم اما امشب نشان دادیم از چه توانایی و ظرفیتی برخوردار بوده و از چه کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌بریم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بسکتبال مورد توجه و علاقه مردم گرگان است و آنها برای هر بازی خودشان را به تهران می‌رسانند. بدون شک در این رفت‌وآمدها سختی‌های بسیاری وجود دارد اما این حمایت‌ها نشان می‌دهد این ورزش تا چه حد مورد استقبال مردم است و همه مسوولان استانی نیز درصدد هستند تا با حمایت خود راه را برای موفقیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان هموار کنند.

سنگدوینی در واکنش به این سئوال که حمایت‌های مسوولان استانی از تیم بسکتبال شهرداری گرگان با چه هدف و معیاری صورت می‌گیرد، گفت: وقتی مردم در مسیری قرار می‌گیرند که با عشق و سلامتی همراه است مسوولان هم وظیفه دارند در این راه در کنار مردم بوده و شرایط حضور و شادمانی آنها را تسهیل کنند. علاقه مردم گرگان به بسکتبال به حدی است که با موفقیت این تیم شاد شده و با شکست آنها غمگین می‌شوند و ما وظیفه داریم در این مسیر به وظیفه خود به درستی عمل کنیم.

گفتنی است تیم بسکتبال شهرداری گرگان در ادامه رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا امشب و در سالن بسکتبال آزادی تهران در حضور هواداران پرشور گرگانی موفق شدند ۷۵ بر۶۱ الریاضی لبنان را از پیش رو بردارند. تیم بسکتبال شهرداری گرگان در حال حاضر صدرنشین گروه دوم است که در آن علاوه بر الریاضی لبنان، نفت عراق و الکرامه سوریه نیز حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha