۲۹ دی ۱۴۰۱، ۸:۰۱
کد خبر: 85003233
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید مهریز یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- یادواره سرداران، سردار دل‌ها و ۳۱۳ شهید مهریز چهارشنبه شب با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مردم و مسئولان در حسینیه باغ دهوک این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی گفت: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین مردم و جوانان باید بیش از گذشته شاهد فعالیت باشیم .

حجت الاسلام حسین زارع زاده به اهمیت برگزاری یادواره‌های شهیدان در مناطق مختلف اشاره کرد و افزود: باید فرهنگ مقاومت و شهادت که ضامن عزت و اقتدار ایران اسلامی مقابل استکبار است روز به روز در جامعه و بین جوانان گسترش یابد.

وی به جنگ ترکیبی و فرهنگی دشمنان با بهره‌گیری از رسانه‌های گروهی اشاره کرد و گفت: باید برای مقابله با هجمه گسترده دشمنان نظام و انقلاب اسلامی شاهد برگزاری یادواره‌ها و انجام فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی در جامعه باشیم.

زارع زاده یاد و خاطره شهیدان و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و بیان کرد: باید مکتب حاج قاسم که مکتب عزت، اقتدار، مقاومت و شهادت است در بین مردم به خصوص نوجوانان و جوانان روز به روز گسترش یابد.

وی اظهار کرد: جهاد تبیین در خصوص اهداف انقلاب اسلامی و خدمات دولت و نظام از دیگر مسایل مهمی است که انتظار می‌رود با توجه به سفارشات مقام معظم رهبری در بین مردم و جوانان توسط مسئولان و نهادها جدی گرفته شود.

در این مراسم معنوی که با حضور مردم و مسئولان برگزار شد علاوه بر خاطره گویی و روایتگری دوران دفاع مقدس، چندین برنامه فرهنگی و هنری اجرا و کلیپی در خصوص شهیدان شهرستان و سرداران شهید و شهدای منطقه پخش شد.

سالانه حدود یک هزار یادواره به مناسبت‌های مختلف در محله ها، روستاها و شهرهای استان یزد که چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده برگزار می‌شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و مردم منطقه ۳۱۳ شهید تقدیم انقلاب‌اسلامی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha