۲۹ دی ۱۴۰۱، ۸:۴۶
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85003278
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۷ پروانه واحدهای مشاوره املاک در زنجان باطل شد

زنجان – ایرنا – مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی ۲ روز گذشته، ۲۷ پروانه کسب مشاوران املاک در زنجان به دلایل مختلف از جمله وقوع تخلفات باطل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید گلشنی روز پنجشنبه در جلسه نشست بررسی وضعیت مشاورین املاک استان، نحوه صدور مجوز و نظارت بر فعالیت آنان، افزود: شهر زنجان حدود ۱۵۹ هزار خانوار دارد که به ازای هر خانوار، یک مشاور املاک در زنجان فعالیت می کند.

وی افزود: بنا به پیگیری های دستگاه های نظارتی و قضایی مقرر شد تا آخر هفته تمامی واحدهای صنفی این‌ اتحادیه که بالغ بر یک هزار و ۴۳ فقره است مورد بازرسی قرار گرفته و وضعیت پروانه کسب و نحوه فعالیت آنها بررسی شود.

گلشنی بر شناسایی عوامل مهم و میزان تاثیر گذاری آنها بر افزایش قیمت مسکن و زمین تاکید کرد و گفت: بی شک با تحقق این امر اولویت ها در حوزه عمل و اقدام مناسب مشخص خواهد شد.

وی گفت: فعالان حوزه مسکن و ساختمان مهمترین دلیل افزایش قیمت مسکن را افزایش قیمت مصالح ساختمانی و استیجاری بودن محل فعالیت مشاوران املاک را عامل مهمی در نبود نظارت مستمر و کافی بر آنها اعلام می کنند.

لطفی رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان نیز در این جلسه از ارایه آموزش های لازم با حضور اساتید دانشگاهی و حوزه ثبت اسناد به متقاضیان ورود به صنف مشاورین املاک خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha