۲۹ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۰۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85003440
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خارج از گود ورزش همدان

۲۹ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۰۶
کد خبر: 85003440
 خارج از گود ورزش همدان

هدان- ایرنا- ورزش همدان هراندازه که در میادین مختلف ملی و فراملی در ریل موفقیت قرار دارد اما همواره درگیر چالش‌ها و حواشی مختلف است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حاشیه در ورزش امری طبیعی تلقی می‌شود و اطلاع از حواشی برای مخاطبان به خصوص دوستداران ورزش جذابیت خاصی دارد و البته بیان این حواشی‌ها و پرداختن به آن می‌تواند مسیر سرعت بخشیدن به حل مشکلات و دغدغه‌ها را نیز هموار سازد.

هادی بلاغی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری همدان در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره تیم‌داری شهرداری، با بیان اینکه افتخار می‌کنیم تیم فوتبال شهرداری همدان را پشتیبانی می‌کنیم، مطرح کرد: ۹۰ درصد این تیم بومی است و باعث افتخار شهر همدان است. وی افزود: تیم فوتبال شهرداری همدان تا زمانی که مسئولان شهرداری بخواهند زیرمجموعه این ارگان خواهد بود و از این تیم حمایت خواهیم کرد.

صادقی راد مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه جاده پیست اسکی تاریک‌دره براساس مصوبه کمیسیون ایمنی راه‌ها و مدیریت بحران استان بسته شده است، گفت: برخی از ورزشکاران اصرار دارند این مسیر بازگشایی شود در حالیکه وظیفه ما نیست.

سه بازیکن تیم پاس قرارداد خود را فسخ کردند. ابراهیم مرادی بازیکن شیرازی، رضا کاشفی و عرفان فتاحی ۲ بازیکن بومی پاس قرارداد خود را فسخ کردند. بسیاری از بازیکنان به دلیل عدم پرداختی‌های مالی خود خواستار فسخ قرارداد شده‌اند.

شنیده‌ها حاکیست مدیرکل ورزش و جوانان همدان به مدیریت پیمانی باشگاه پاس اولتیماتوم داده تا نسبت به حل مشکلات این تیم ظرف چند روز آینده اقدام کند در غیر اینصورت امور مدیریت پاس را به فرد دیگری واگذار می‌کند.

برای نخستین بار بانوان ملایری مسابقه پاورلیفتینگ دادند. پاورلیفتینگ یکی از رشته‌های قدرتی ورزش است که رقابت آن کمتر از وزنه برداری نیست. بیش از ۳۰ نفر از ورزشکاران و علاقمندان این رشته ورزشی در قالب شش تیم از باشگاههای خصوصی سطح شهرستان در رده سنی جوانان و بزرگسالان در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

امروز سالگرد مرحوم فرامرز سماوات مربی سازنده دهه ۷۰و ۸۰ نهاوند و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد کشور در باغ بهشت نهاوند بر سر مزار آن پهلوان فقید با حضور بزرگان کشتی استان برگزار می‌شود.
تعیین شهریه‌های دلخواه در باشگاه‌های ورزشی با انتقادهای فراوان از سوی ورزشکاران در ضعف نظارتی همراه شده است.

شنیده‌ها حاکیست برخی از باشگاه‌های بدنسازی به خصوص در شهرک‌ها نیز مربیانی فعالیت دارند که یا اعتبار مدرک مربیگری آن‌ها منقضی شده و یا فاقد مدرک مختص رشته آموزشی مدنظر هستند.

یکی از پیشکسوتان مطرح ورزش باستانی همدان از اینکه برخی از ورزشکاران کهنسال خود را به عنوان پهلوان در سطح محافل ورزشی مطرح می‌کنند، انتقاد کرد.

خیرین ورزش دوست شهرستان ملایر ۴۰۰ میلیون تومان به باشگاه سردار زند ملایر در لیگ دسته سوم فوتبال کشور کمک کردند.

اخبار مرتبط

  • خارج از گود ورزش همدان

    خارج از گود ورزش همدان

    همدان- ایرنا- ورزش همدان هراندازه که در میادین مختلف ملی و فراملی در ریل موفقیت قرار دارد اما…

  • خارج از گود ورزش همدان

    خارج از گود ورزش همدان

    همدان- ایرنا- ورزش همدان هر اندازه که در میادین مختلف ملی و فراملی در ریل موفقیت قرار دارد…

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha