۲۹ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۴۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85003795
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت نام مسابقات مینی فوتبال محلات در زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از آغاز ثبت نام مسابقات مینی فوتبال محلات استان در بخش مردان و زنان خبر داد.

جواد بازرگان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فدراسیون ورزش‌های همگانی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و گسترش و توسعه ورزش همگانی و استعدادیابی برای اجرای طرح ملی مسابقات مینی فوتبال محلات ایرانیان در سراسر کشور اقدام کرده است.

وی اضافه کرد: ابتدا این رقابت‌ها در مرحله شهرستانی، استانی و منطقه‌ای برگزار می شود و سپس در مردادماه سال آینده با تشکیل لیگ های برتر، دسته یک و دسته دو در سطح ملی برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ادامه داد: تیم اول تا سوم این مسابقات به ترتیب ۱۰، ۱۵ و ۲۰ میلیون تومان جایزه نقدی دریافت خواهند کرد و همچنین از هر شهرستانی که بیشترین تیم شرکت کننده را داشته باشد تجلیل می شود.

وی به همکاری و استفاده از ظرفیت های دیگر دستگاه ها مانند آموزش و پرورش، مراکز دانشگاهی، سپاه و بسیج، کانون مساجد، نیروهای مسلح و شهرداری اشاره و خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح که بزرگترین رویداد ورزش همگانی در کشور است اداره کل ورزش و جوانان نیازمند همکاری موثر دستگاه های اجرایی استان می باشد.

به گفته این مسوول، شرکت در این رقابت‌ها رایگان بوده و تمام محلات استان امکان شرکت دارند.

وی افزود: علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به سامانه رویداد فدراسیون ورزش های همگانی به آدرس https://events.isfaf.ir برای ثبت نام اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha