۲۹ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۰۸
کد خبر: 85003805
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ملت ایران با مقاومت از گردنه‌های سخت عبور می‌کند

خمین – ایرنا – عضو مجمع تشخیص مصلت نظام گفت: ملت ایران با مقاومت از گردنه‌های سخت عبور می‌کند و تحت هیچ شرایطی از مسیر امام راحل و مقام معظم رهبری خارج نمی ‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «حسین مظفر» عصر پنجشنبه در آیین تکریم مادران، همسران و فرزندان شهدا همزمان با هفته فرهنگی « بر آستان آفتاب» در سالن اجتماعات بیت تاریخی امام خمینی(ره) خمین، افزود: حفظ یاد و نام شهدا توطئه دشمنان نظام اسلامی را بی اثر کرد.

وی بیان کرد: برگزاری آیین‌های گرامیداشت مربوط به شهدا و ایثارگران راه خدا فرصتی برای بازخوانی دوباره فداکاری‌های شهدا و وظایف ما در قبال آنها است.

وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: در این روزهای حساس تاریخی باید بیشتر با آرمان شهدا آشنا شویم و در راستای حفظ دستاوردهای بزرگ انقلاب و حریم ولایت تلاش کنیم.

مظفر افزود: افتخار یک کشور به کهنسالی و قدمت چندساله و ویژگی‌های تاریخی نیست بلکه به رویدادهایی است که در آن کشور رخ می‌دهد.

وی تصریح کرد: کشور ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل وابستگی که داشت توسط رژیم پهلوی تحقیر و تبدیل به نقطه سیاهی شده بود اما هم اکنون ایران به عنوان نقطه درخشانی در زمین افتخار آفرینی می‌کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت بزرگ ایران ثابت کرد که همه چیز با توپ و تانک حل نمی‌شود و اقتدار به معنای ایستادگی و نفوذناپذیری در مقابل دشمنان است.

مظفر اظهار داشت: پیام شهدا دفاع از نظام جمهوری اسلامی است و نباید از آرمان های انقلاب کوتاه بیاییم و رهبر را تنها بگذاریم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز در این آیین گفت: هدف دشمن در جنگ ترکیبی حذف معنویت از نهضت انقلاب اسلامی است.

سردار محسن کریمی افزود: امام خمینی(ره) با پشتیبانی مردم انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و مقام معظم رهبری راه ایشان را ادامه دادند و اکنون ایران اسلامی در تمامی حوزه‌ها حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

وی ادامه گفت: معنویت ریشه در وحی و ارزش‌های اسلامی دارد و این معنویت در طول ۴۳ سال این انقلاب را حفظ کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی نیز در این آیین گفت: ادامه مسیر شهدا راه توسعه و پیشرفت کشور است و همه باید در این راه نقش‌آفرینی کنند.

بهنام نظری افزود: ما باید بدانیم که شهدا با توکل و ایمان و اراده ای آهنین به تکلیفشان به بهترین شکل عمل کردند و امروز نوبت ما است که با خدمتگزاری و تلاش برای اعتلای نظام با تبعیت از رهبری و خدمت رسانی بتوانیم ادامه دهندگان راه شهدا باشیم.

در این آیین از ۱۵ مادر،همسر و فرزندان شهدا تجلیل شد.

خمین یک‌هزار و ۱۴ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است .


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha