۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۰۰
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 85005380
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیانی: اعتراض‌های بی‌دلیل، لذت را از فوتبال گرفته است

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال هوادار در پایان بازی با آلومینیوم اراک، گفت: اعتراض‌های فوتبال آنقدر زیاد و اذیت‌کننده شده که جای تاسف دارد به طوری‌که تنفر جای لذت از فوتبال را گرفته است.

به گزارش ایرنا، شاهرخ بیانی بعد از تساوی یک بر یک تیمش برابر آلومینیوم اراک تصریح کرد: پیش‌بینی یک بازی سخت را داشتیم و برای این مساله هم آماده بودیم. در شروع بازی یک بازیکن مصدوم داشتیم و در وسط زمین کارمان سخت شد.

وی ادامه داد: می‌دانستیم آنها بیشتر به دنبال بازی مستقیم هستند و ما برای ارسال پشت دفاع خودمان برنامه داشتیم. نیمه اول شرایط دو تیم مساوی بود اما در نیمه دوم ما تیم برتر میدان بودیم و بهتر بازی کردیم. در این بازی حریف موقعیت چندانی نداشت و می‌توانستیم با کسب ۳ امتیاز این هفته را به پایان ببریم.

بیانی یادآور شد: امروز گلایه‌ای از فوتبال دارم که باید مطرح شود. اگر فیلم ۹۰ دقیقه بازی را نگاه کنید خیلی اعتراض زیاد است و مربی فقط یک بلندگو کم دارد تا صدای فریادش را همه بشنوند. کجای دنیا این همه اعتراض می‌کنند، اصلا بر فرض اینکه داور اشتباه کرده است اما اینکه موبایل برداریم و دنبال داور برویم خوب نیست. این اعتراض‌ها باعث ناراحتی است،‌ هر شب فوتبال جهان را می‌بینیم اما کجا این همه اعتراض است؟ از فوتبال بیزار شدم، فوتبالی که قرار است از آن لذت ببریم اما اصلا اینگونه نیست.

مربی هوادار گفت: روی یک اشتباه خودمان گل خوردیم و بازی مساوی شد. برتری از دستمان رفت اما می‌توانیم در دیدارهای بعدی جبران کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha