خبرهای ورزشی چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- ایرنا- اعلام برنامه‌های هیات‌های اسکیت و والیبال چهارمحال و بختیاری برای دهه فجر و دعوت جوجیتسوکار استان به عضویت کادرفنی تیم‌ ملی از مهمترین خبرهای ورزشی استان در دوم بهمن ماه است.

رییس هیات اسکیت چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و گرامی‌داشت دهه فجر، هیات اسکیت اُستان با بیش از ۲۰ عنوان برنامه به استقبال دهه فجر انقلاب می رود.

وحید ضیائی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دهه فجر انقلاب، غبارروبی مزار مطهر شهدا استان، حمل پرچم و رژه اسکیت سواران همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر، تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در شهرهای مختلف، تجلیل از قهرمانان و مدال آور از مهمترین برنامه های هیات اسکیت استان در این ایام است.

ضیائی افزود: بیش از ۹۰۰ ورزشکار سازمان یافته در ۷‌ شهرستان استان مشغول به فعالیت بوده و ۴۳ داور و ۳۹ مربی فعال در سطح استان با توجه به جامعه آماری اُستان برای هیات اسکیت قابل قبول است.

به گزارش ایرنا، امسال 'امیر بهزادی بروجنی' ورزشکار اُستان با دعوت فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی در اردوی تیم ملی اسکیت سرعت آقایان شرکت خواهد کرد.

خبرهای ورزشی چهارمحال و بختیاری

رقابت‌های لیگ والیبال چهارمحال و بختیاری در دهه فجر برگزار خواهد شد

رییس هیات والیبال چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به پیش‌رو بودن دهه فجر انقلاب اسلامی، رقابت‌های لیگ والیبال اُستان در سطوح مختلف و در ۲ گروه سنی آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

کمال اکبریان افزود: غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهداء، دیدار با خانواده معظم شهداء و ایثارگران، شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن از برنامه های این هیات در دهه فجر امسال است.

خبرهای ورزشی چهارمحال و بختیاری

جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به عضویت کادرفنی تیم‌ ملی انتخاب شد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: با تصمیم 'محمد حسن رستمیان' رییس انجمن جوجیتسو کشور، اعضای کمیته فنی و کادرفنی تیم‌های ملی این رشته برای حضور در رقابت‌های جهانی و آسیایی سال ۲۰۲۳ مشخص شدند.

موعود بنیادی‌فرد ادامه داد: 'امیر علیخانی' مربی با سابقه و جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری در بخش‌های 'نوازا' و 'فایت' زیر ۱۸ سال به عنوان عضو کادرفنی تیم‌ ملی انتخاب شد.

وی تصریح کرد: 'امیر علیخانی' به عنوان نخستین مربی جوجیتسو چهارمحال و بختیاری، چندین سال سابقه قهرمانی جوجیتسو ایران و جهان و مربیگری تیم ملی را در پرونده خود دارد.

به گزارش ایرنا، جوجیتسو در سال جاری در رقابت‌های هفتمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، مسابقات گرندپری تایلند، مسابقات قهرمانی جهان در رده بزرگسالان در مغولستان، مسابقات قهرمانی جهان جوانان در قزاقستان، بازی‌های آسیایی هانگژو چین، مسابقات کامبیت گیمز در عربستان و مسابقات داخل سالن آسیا در تایلند و مسابقات بازی‌های ساحلی در چین را در پیش دارد.

خبرهای ورزشی چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایرنا،چهارمحال و بختیاری ۱۱ شهرستان با جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر دارد ۳۵ هزار ورزشکار سازمان یافته در ۵۰۰ هیات ورزشی در شهرستان‌ها و شهرهای اُستان فعال هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha