استاندار اردبیل: اقدام علیه سپاه نشانه عجز و استیصال دشمن است

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل اقدامات اخیر اروپا علیه نهاد مردمی و جهادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشانه عجز و استیصال دشمنان دانست و گفت: همه مردم ایران پشتیبان سپاه هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا سیدحامد عاملی روز یکشنبه در دیدار با فرماندهان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در محل ستاد فرماندهی سپاه گفت: با وجود این‌که مصوبه پارلمان اروپا به تأیید و تصویب نهایی برای اجرا نرسیده، اما این اقدام نابجا تاثیری در روحیه و عزم مردم در پشتیبانی از سپاه مردمی و مقتدر ندارد و همه همچنان پشتیبان سپاه هستند.

فرماندهان حاضر در این دیدار صمیمی و معاونان استاندار و جمعی از مدیران استان نیز اقدام پارلمان اروپا را محکوم کردند و فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ایستادگی در برابر هجمه دشمنان و دفاع از مردم و تمامیت ارضی ایران اسلامی مهم‌ترین رسالت سپاه است.

غلامحسین محمدی اصل اظهار کرد: دشمنان قسم خورده، ترفندهای مکارانه‌ای را برای کم‌رنگ کردن پیروزی و تضعیف شجره تنومند و قدرتمند نظام اسلامی به کار می‌برند اما آرامش، امنیت و عزت امروز کشور مدیون اقتدار سپاه است.

پارلمان اروپا طی روزهای اخیر در اقدامی مداخله جویانه قطعنامه‌ای ضد ایرانی تصویب کرد که بر اساس متمم پیشنهادی آن، نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی این اتحادیه قرار می‌گیرد.

این قطعنامه که پس از ناکامی دشمن در اغتشاشات ماه‌های اخیر ایران به تصویب رسیده است، به اذعان صاحبنظران اروپایی با موانع سیاسی و حقوقی عدیده‌ای مواجه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha