حمایت از توسعه کسب وکارهای کوچک از اهداف برگزاری نمایشگاه «سی‌تکس» است

شهرری - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران اهداف برگزاری نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی (سی‌تکس) را برشمرد و گفت: از توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط حمایت می‌کنیم.

محمد خراسانی زاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص نمایشگاه سی‌تکس اظهار داشت: سیزدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال که به نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی تغییر نام داده است، از ۱۶ دی تا ۱۹ بهمن در شبستان اصلی مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

وی ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه ارتقای کمی و کیفی محتوای فرهنگ و هنر در فضای مجازی، ایجاد هم افزایی و برقراری ارتباط موثر بین کسب و کارهای فعال در حوزه مجازی و برقراری ارتباط بین کسب و کارها و دستگاه های حاکمیتی به منظور بررسی چالش ها و موانع این حوزه است.

خراسانی زاده، شبکه سازی حوزه فعالان فرهنگی در فضای مجازی را مهم و از برنامه های پیش بینی شده در این حوزه عنوان کرد و افزود: رویکرد نمایشگاه فراهم سازی امکان حضور و تعامل بازیگران اصلی زیست بوم فرهنگ و هنر در فضای مجازی با نگاه توسعه کسب و کارها است.

اهداف برگزاری نمایشگاه «سی‌تکس» از زبان مدیرکل ارشاد استان تهران

وی خاطرنشان کرد: ایجاد پیمان های مشارکتی و زمینه سازی آشنایی با آخرین فناوری های فرهنگی با محوریت تکمیل و تقویت شبکه ملی اطلاعات در لایه محتوا و خدمات را با برگزاری این نمایشگاه دنبال می کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران یادآور شد: نمایشگاه سی تکس امسال با شعار فرهنگ، فناوری و زندگی هوشمند برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha