۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۲۱
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85008058
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اولین مرکز کنترل کیفی هوای لرستان در بروجرد افتتاح شد

بروجرد - ایرنا - خانه محیط زیست بروجرد و اولین مرکز کنترل کیفی هوا با حضور معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور در استان لرستان برای اولین بار در بروجرد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا شهردار بروجرد روز سه شنبه در آیین افتتاح خانه محیط زیست بروجرد افزود: هیچ دینی به اندازه اسلام طرفدار محیط زیست نیست پیامبر اسلام(ص) و امام علی(ع) در کاشت درخت و توجه ویژه به محیط زیست تاکید داشتند.
یحیی عیدی بیرانوند اظهار داشت: توسعه فضای سبز از برنامه های اصلی شهرداری بروجرد است، شهرداری بروجرد با همکاری محیط زیست اقدامات خوبی برای حفظ محیط زیست انجام داده است
وی بیان کرد: در راستای حفظ محیط زیست کارخانه آسفالت گاز سوز و تصفیه خانه کشتارگاه بروجرد احداث شده است.
شهردار بروجرد گفت: برای اولین بار در غرب کشور در بروجرد از پساب فاضلاب برای آبیاری فضای سبز استفاده شده است.
عیدی بیرانوند افزود: شهرداری بروجرد از ایده و حمایت دوستداران محیط زیست استقبال می کند و خانه محیط زیست بروجرد مکانی برای استفاده از ایده دوستداران محیط زیست برای حفظ محیط زیست است.
رییس شورای اسلامی شهر بروجرد نیز دراین جلسه گفت: محیط زیست سالم حق مردم است و حفظ محیط زیست یعنی حفظ سلامتی جامعه محسوب می شود همکاری خوب با سمن های مردم نهاد در موضوع محیط زیست باعث حفظ سلامتی محیط زندگی است.
محمد پاپی نژاد افزود: توان نگهداری ۵۰ هکتار پارک جنگلی بروجرد در منابع طبیعی وجود ندارد و سر و سامان دادن این منطقه برای شهرداری مشکلاتی دارد که با همکاری محیط زیست می توان این منطقه را احیا کرد.
وی اظهار داشت: شهرداری آمادگی دارد پارک جنگلی را تحویل بگیرد ولی باید محیط زیست و منابع طبیعی کمک کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا خانه محیط زیست بروجرد و مرکز کنترل آلودگی هوا برای اولین بار در لرستان با حضور معاون آموزش و مشارکت های سازمان حفاظت محیط زیست کشور در بروجرد افتتاح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha