آحاد جامعه با جهاد تبیین مدافع انقلاب و رهبر معظم انقلاب باشند

گناباد-ایرنا- یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی گفت: همه آحاد جامعه باید با عمل به جهاد تبیین مدافع رهبر معظم انقلاب و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و انقلاب باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار غلام رضا احمدی سه شنبه شب در آیین عزاداری سالروز شهادت امام هادی (ع) و یادواره شهدای گناباد با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای جهاد تبیین و بیان خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: برای انجام جهاد تبیین نباید حتما تریبونی در اختیار افراد باشد بلکه هر فرد دلسوز انقلاب باید در بین خانواده و بستگان خود از انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری دفاع کند و حامی و مبلغ نظام باشد.

وی از جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری به عنوان واجب عینی و قطعی و ضروری در کشور یاد کرد و گفت: در شرایطی که دشمنان به شیوه های مختلف و از جمله شبیخون فرهنگی و با بهره گیری از ابزار فضای مجازی و رسانه های وابسته به خود در صدد گمراه کردن آحاد جامعه و از جمله جوانان و تضعیف نظام جمهوری اسلامی هستند همه مردم باید نسبت به عمل فرمایشات رهبری احساس مسوولیت کنند.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان و ایادی سرسپرده داخلی و خارجی آنها با ایجاد اغتشاشات اخیر و سوء استفاده از نارضایتی مردم از عملکرد برخی مسوولان در زمینه های اقتصادی و معیشتی می خواستند بساط نظام جمهوری اسلامی را جمع و برای آنکه قشر جوان را به سمت خود جلب کنند از هیچ دروغ و افترا و تهمت بر علیه این نظام کوتاهی نکردند و با انواع سخن پراکنی های کذب در صدد تحریک آنان بودند.

وی اظهار داشت: ملت با بصیرت ایران اسلامی تحت تاثیر القائات منفی دشمنان قرار نگرفتند و با حضور گسترده در صحنه، ترفندهای دشمنان را محکوم و آنها را در نیل به اهداف خصمانه شان ناکام گذاشتند.

وی اضافه کرد: جنگ فرهنگی دشمنان به مراتب از جنگ تحمیلی هشت ساله سخت تر و پیچیده تر است دشمنان در این جنگ ایمان و اعتقادات و باورهای مردم و از جمله جوانان را مورد هدف قرار دادند

سردار احمدی گفت: باید روحیه و فرهنگ و تفکر بسیجی در بین آحاد جامعه گسترش یابد و همه مردم همچنان بسیجی بمانند و به بسیجی بودن خود افتخار کنند و این مساله باید به یک افتخار عمومی در جامعه تبدیل شود.

وی گفت: جایگاه و عظمت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، ملت ایران و شهیدان سلیمانی و همدانی در چشم و دل سوری ها، لبنانی ها، عراقی ها و یمنی ها اگر از کشور ما بیشتر باشد کمتر نیست و شهید سلیمانی با نقش تاثیر گذار خود در مقابله با گروهک‌های تکفیری از ارزش‌های اسلامی در منطقه دفاع کرد.

شهرستان گناباد ۳۵۶ شهید، هزار و ۷۲ جانباز و ۲۵ آزاده تقدیم اسلام، انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha