۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۴۸
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 85009207
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری فروشنده مواد مخدر صنعتی در ایلام 

۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۴۸
کد خبر: 85009207
دستگیری فروشنده مواد مخدر صنعتی در ایلام 

ایلام - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام از دستگیری و جلب یکی از قاچاقچیان مواد مخدر صنعتی و اراذل و اوباش بنام شهر ایلام طی عملیات منسجم پلیسی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین نجفی روز چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای دستور مقام قضایی مبنی بر جلب فردی به هویت معلوم که به جرم خرید و فروش مواد مخدر صنعتی در اوزان بالا و درگیری مسلحانه با ماموران، تحت تعقیب مقام قضایی بود، چند اکیپ از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان جهت جلب و دستگیری به مخفیگاه متهم اعزام شدند.

وی اضافه کرد: متهم به محض مشاهده ماموران اقدام به خودزنی و قمه کشی و در ادامه با ممانعت از اجرای حکم باعث اخلال در نظم و امنیت محل شد که با اقدامات به موقع پلیسی متهم بدون خسارت جانی و مالی دستگیر شد.

جانشین انتظامی استان ایلام تصریح کرد: متهم پس از دلالت به مقر انتظامی و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ نجفی با اشاره به اینکه دستگیری متهم رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته، اظهار کرد: خط قرمز پلیس تخطی از قانون است و پلیس با برهم زنندگان امنیت جامعه و مخلان نظم با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

‏دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره در ایلام

فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری یک سارق ساختمان های نیمه کاره با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قدرت حیدری زاد اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌‎های نیمه‌کاره در سطح شهرستان ایلام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام گشت زنی های هدفمند،یک نفر سارق ساختمان های نیمه کاره را حین سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه به ۱۰ فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره در سطح شهرستان ایلام اعتراف کرد.

سرهنگ حیدری زاد با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجه قضائی معرفی شد ، از شهروندان خواست: ضمن تجهیز اماکن خصوصی و کارگاه های خود به دوربین مداربسته و تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز و استفاده از نگهبانان مطمئن و مورد اعتماد ، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha