۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۱۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85009374
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

هیات‌های ورزشی مهمترین عامل پرورش قهرمانان هستند

رشت - ایرنا - نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: هیات‌های ورزشی در استان‌ها مهمترین عامل شناسایی و پرورش استعدادها و قهرمانان بشمار می‌روند.

به گزارش ایرنا، اشرف امینی روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی ریاست هیات کاراته استان گیلان که در مهمانسرای المپیک مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد، اظهار داشت: شناسایی و پرورش ورزشکاران، مربیان و داوران در هیات‌های استانی انجام می‌گیرد و از طریق این هیات‌ها به فدراسیون معرفی و به تیم ملی دعوت می‌شوند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته افزود: همه هیات‌های کاراته در استان‌ها در سطحی بالایی قرار دارند که البته نیازمند همدلی و تعامل بیشتر و همچنین ارتباط بیشتر هیات‌ها با فدراسیون کاراته هستیم.

وی ادامه داد: همگی باید تمام تلاش و انرژی خود را برای پیشبرد و پیشرفت رشته کاراته به کار بندیم و برای به ثمر نشستن اهداف فدراسیون کاراته، تمام تلاش خود را انجام دهیم و امیدواریم که شاهد موفقیت و پیشرفت روزافزون ورزشکاران، مربیان و داوران این رشته باشیم.

در پایان مجمع انتخاباتی ریاست هیات کاراته استان گیلان، محمدرضا اصلاحی تنها کاندیدای احراز این پست، ۲۹ رای کسب کرد و به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات کاراته گیلان انتخاب شد.

همچنین پس از مشخص شدن رئیس جدید هیات کاراته گیلان، نایب رئیس، خزانه‌دار و اعضای هیات رئیسه این هیات نیز انتخاب شدند که در پایان این انتخابات ، اشرف ندافی با کسب ۲۴ رای به عنوان نایب رئیس و وحید شعبانی با ۲۶ رای به عنوان خزانه‌دار هیات کاراته گیلان انتخاب شدند.

فاطمه قاسمی با ۲۹ رای ، محمدرضا احمدی با کسب ۲۴ رای و امیر سراجی با ۲۴ رای به عنوان اعضای هیات رئیسه هیات کاراته گیلان برگزیده شدند و کاوه قدسی نیز با ۲۶ رای، به عنوان بازرس اداره ورزش و جوانان گیلان در هیات کاراته این استان انتخاب شد.

در انتخابات ریاست هیات کاراته استان گیلان جهانبخش آرمان مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان ، معاونین این اداره و همچنین اعضای مجمع عمومی هیات کاراته این استان نیز حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha