۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۴۳
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85009485
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۴۷ خانوار دارای معلول دریکی از مناطق البرز شناسایی شدند

کرج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز از شناسایی ۳۴۷ خانواده دارای معلول در منطقه کم برخوردار شهرک سید جمال الدین شهرستان نظرآباد در این استان خبر داد.

به گزادش خبرنگار ایرنا، مرتضی ولی پوری روز چهارشنبه با بیان این مطلب درنشست قرار گاه اجتماعی استان البرز افزود: از مجموع این تعداد ۶۹ خانواده ۲معلولی و سه خانواده سه معلولی و چهار معلولی هستند که این خانواده ها به مسکن و بسته های حمایتی نیاز دارند.

وی گفت: بر این اساس، فهرست خانواده های بیش از ۲ معلول به اداره کل راه و شهرسازی استان البرز برای پیگیری واحد مسکونی ارسال خواهد شد.

ولی پوری افزود: اقدامات و عملیات اجرایی چندین پروژه در راستای ارتقای خدمات به مردم شهرک سیدجمال الدین شهرستان نظرآباد برای تحقق اهداف قرارگاه اجتماعی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه ها و مدیران مکلف به پیگیری و حل مشکلات این شهرک هستند، گفت: نظارت جدی بر عملکرد مدیران در قرارگاه اجتماعی خواهیم داشت و هرکس مکلف به اجرای مصوبات در حیطه کاری و وظایف خود در اسرع وقت است.

در نشست امروز قرارگاه اجتماعی استان البرز نیازهای شهرک سید جمال الدین شهرستان نظرآباد استان البرز از جمله استقرار پاسگاه انتظامی ، بیمارستان و مرکز درمانی، خدمات فرهنگی، رفاهی، ورزشی، مشکل کمبود فشار آب، تعبیه ایستگاه قطار، کمبود فضاهای فرهنگی وم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شهرستان ۱۳۰ هزار نفری نظرآباد در ۴۵ کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha