۶ بهمن ۱۴۰۱، ۴:۱۷
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85009945
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهاد اسلامی: جنایات رژیم اشغالگر رزمندگان مقاومت را مرعوب نخواهد کرد

تهران- ایرنا- جنبش جهاد اسلامی فلسطین چهارشنبه شب در واکنش به شهادت ۲ جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی و کرانه باختری در بیانیه‌ای اعلام کرد، جنایات رژیم صهیونیستی رزمندگان مقاومت را در مقابله با رژیم اشغالگر مرعوب نخواهد کرد.

به گزارش ایرنا از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای گفت که اعدام میدانی ۲ شهید با گلوله سربازان رژیم اشغالگر؛ جنایت فجیعی است و کابینه فاشیست و تندرو رژیم صهیونیستی عامل آن است.

این جنبش فلسطینی تاکید کرد که مردم ما با وجود این جنگ علنی و تخریب منازل رزمندگان مقاومت، تسلیم نخواهند شد و تا آزادی و پیروزی به مقاومت خود پایبند خواهند ماند.

جهاد اسلامی با تسلیت به خانواده شهدا و اهالی اردوگاه‌های جنین و شعفاط گفته است که این جنایات، رزمندگان مقاومت را که به نبرد خود در برابر جنایت صهیونیست‌ها و آزادی میهن و مقدسات ما ادامه می‌دهند، مرعوب نخواهد کرد.

نظامیان صهیونیست روز چهارشنبه «عبدالناصر لحلوح» جوان ۲۱ ساله فلسطینی را در نزدیکی منطقه "کدومیم" در جاده شهر قلقیلیه واقع در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

صهیونیست‌ها همچنین «محمد علی ابوصلاح» جوان ۱۷ ساله فلسطینی را ظهر چهارشنبه در اردوگاه فلسطینی «شعفاط» واقع در شمال قدس اشغالی به ضرب گلوله زخمی کردند که پس از تعلل در انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

کرانه باختری رود اردن و شهر اشغالی قدس در ماه‌های گذشته شاهد درگیری‌های مسلحانه روزانه بین مبارزان فلسطینی و ارتش رژیم اشغالگر قدس می‌باشد و این رژیم نتوانسته از گسترش موج این درگیری‌ها جلوگیری کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha