۲ خبر کوتاه انتظامی از استان لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - کشف و ضبط محموله مواد مخدر در جاده پلدختر - اندیمشک و دستگیری کلاهبردار اینترنتی در کوهدشت سرخط خبرهای انتظامی لرستان در روز پنجشنبه ۶ بهمن ماه است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: محموله تریاک در جاده اندیمشک - پلدختر کشف و ضبط شد.

سردار یحیی الهی بیان کرد: در راستای طرح های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان پلدختر از انتقال مقادیری مواد مخدر توسط یک قاچاقچی با یک دستگاه پژو ۲۰۶ مطلع و برنامه‌ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری وی آغاز کردند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات صورت گرفته قاچاقچی مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه پژو ۲۰۶ در حال انتقال محموله مواد مخدر از استان های جنوبی به استان های همجوار می باشد.

فرمانده انتظامی لرستان اضافه کرد: سرانجام تیمی از ماموران پلیس مواد مخدر استان و شهرستان پلدختر پس از هماهنگی قضایی در جاده "اندیمشک - پلدختر" موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن ۱۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

سردارالهی با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی در این رابطه خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر از اولویت های اصلی پلیس است و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

دستگیری کلاهبردار چهار میلیارد ریالی در کوهدشت

فرمانده انتظامی کوهدشت از دستگیری متهم و کشف چهار میلیارد ریال کلاهبرداری اینترنتی و شناسایی ۳۹ شاکی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "علی امانی" اظهار داشت: در پی نیابت قضایی از استان های همجوار مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از ۳۹ شهروند به مبلغ چهار میلیارد ریال، مراتب در دستور کار ماموران پلیس فتا کوهدشت قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، کلاهبردار اینترنتی در قالب فروشنده دوره گرد با کپی گرفتن از کارت بانکی شهروندان، با این ترفند با خالی کردن حساب آنان اقدام به کلاهبرداری کرده است.
فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی کلاهبردار را در کوهدشت شناسایی و دستگیر و ۴ میلیارد ریال کلاهبرداری از وی کشف شد.
سرهنگ امانی از شهروندان خواست، هنگام خرید و استفاده از دستگاه های کارتخوان مراقب کلاهبردارن اینترنتی باشند و رمز کارت بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha