۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۳۰
کد خبرنگار: 1178
کد خبر: 85010471
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: مقاومت در برابر اشغالگر، یک انتخاب استراتژیک برای مبارزان فلسطینی است

تهران-ایرنا- رییس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه این مرحله از مقاومت مردم فلسطین مرحله جدی تری است، گفت: مقاومت در برابر اشغالگر، یک انتخاب استراتژیک برای مبارزان و جناحهای فلسطینی است.

به گزارش پایگاه خبری " المصری الیوم " اسماعیل هنیه امروز پنجشنبه در یک سخنرانی ویدئویی در مراسم افتتاحیه دوازدهمین کنفرانس امنیت ملی فلسطین افزود: فاز جدید مقاومت در کرانه باختری اشغالی، بسیار بزرگتر و شدیدتر ازمرحله کنونی خواهد بود.

این خبر می افزاید: وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: در پی یورش نیروهای اشغالگر به شهر و اردوگاه جنین، از صبح پنجشنبه ۹ نفر از جمله یک پیرزن به شهادت رسیده و ۲۰۲۰ نفر دیگر زخمی شده اند که حال ۴ نفر وخیم گزارش شده است.

نظامیان اشغالگر صبح امروز به یورش به شهر اردوگاه جنین، تلاش کردند بر روی پشت بام منازل فلسطینی مستقر شوند که با مقاومت جوانان فلسطینی مواجه شدند، نظامیان صهیونیستی در این درگیریها به سمت فلسطینی‌ها گلوله و گاز اشک‌آور شلیک کردند.

منابع خبری چهارشنبه شب هم گزارش دادند، یک جوان فلسطینی که پیش تر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شمال قدس اشغالی زخمی شده بود، به شهادت رسید.

تخریب خانه‌های خانواده‌های شهدای فلسطینی از جمله رفتارهای انتقامجویانه و کینه توزانه رژیم صهیونیستی در قبال شهروندان فلسطینی است که براساس حق مشروع و قانونی خود به مقابله با اشغالگری، جنایت و تجاوزگری رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین می‌پردازند.

کرانه باختری رود اردن و شهر اشغالی قدس در ماه‌های گذشته شاهد درگیری‌های مسلحانه روزانه بین مبارزان فلسطینی و ارتش رژیم اشغالگر قدس است و این رژیم نتوانسته از گسترش موج این درگیری‌ها جلوگیری کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha