۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85010968
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرگوسن در خانه کی‌روش به رونالدو چه گفت؟

۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۵۰
کد خبر: 85010968
فرگوسن در خانه کی‌روش به رونالدو چه گفت؟

تهران- ایرنا- سرآلکس فرگوسن سال ۲۰۰۸ وقتی رونالدو با پیشنهاد رئال مادرید روبه‌رو شد، ضمن مخالفت با جدایی او، ستاره پرتغالی را در خانه کارلوس کی‌روش به شکل عجیبی تهدید کرد.

به گزارش ایرنا، سایت دِ اتلتیک انگلیس در یک گزارش درباره فصل نقل و انتقالات زمستانی که در حال حاضر در فوتبال اروپا آغاز شده است، نوشت: پنجره نقل و انتقالات صرفاً خرید و فروش بازیکنان نیست، بلکه حفظ بازیکنانی که پیشنهادهای وسوسه‌کننده‌ای هم دارند یکی از کارهایی است که مدیران و مربیان آن را انجام می‌دهند.

به نوشته د اتکلتیک، این کار آسانی نیست، به خصوص که وقتی یک فوتبالیست پیشنهادی را دریافت می‌کند اما شما بخواهید که جلوی پیشرفت شغلی و همچنین افزایش درآمد او را بگیرید.

در این زمینه این سایت انگلیسی خاطره جالبی از سرآلکس فرگوسن نقل کرده است و نوشته است، پس از درخشش کریستیانو رونالدو در منچستر، رئال مادرید در سال ۲۰۰۸ با یک پیشنهاد عالی به دنبال جذب سی آر سون بود.

رئال و رونالدو تصور می‌کردند که این اتفاق اجتناب‌پذیر است اما فرگوسن سرمربی وقت یونایتد شخصا به این مسئله ورود و مخالفتش را با جدایی رونالدو اعلام کرد.

فرگوسن سال ۲۰۰۸ هنگام ملاقات با رونالدو در خانه کارلوس کی‌روش در پرتغال به کریستیانو رونالدو گفت: ترجیح می‌دهم به تو شلیک کنم تا اینکه تو را بفروشم.

فرگوسن همچنین گفت که اگر یک سال دیگر فروش رونالدو یک رکورد را ثبت کند، او می‌تواند اولدترافورد را ترک کند.

پس از مخالفت فرگوسن، رونالدو یک فصل دیگر در یونایتد ماند و ۲۶ گل به ثمر رساند و سومین قهرمانی خود در لیگ برتر را به دست آورد. او سپس در سال ۲۰۰۹ با رکورد ۸۰ میلیون پوندی (۹۰ میلیون دلار) به رئال پیوست. در این انتقال همه برنده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha