نماینده مجلس: راه اندازی دفتر استانداری در نوشهر امیدها را در اهالی زنده کرد

نوشهر- ایرنا - نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت : راه اندازی دفتر نمانیدگی استانداری در غرب مازندران به مرکزیت نوشهر با این کیفیت چنین اقدامی امیدها را در دل مردم این دیار زنده کرد.

به گزارش ایرنا ، دفتر نمایندگی استانداری غرب مازندران از اول دی ماه امسال با پیگیری های پیوسته استاندار به مرکزیت شهرستان نوشهر راه اندزای شد و برابر برنامه های تعریف شده از آن زمان تاکنون هفتگی در روزهای سه شنبه مدیران ستادی ، معاونان استانداری با حضور در این دفتر به خواسته های متقاضیان رسیدگی می کنند.

در روز سه شنبه هفته جاری هم که استاندار مازندران به همراه ۹ تن از مدیران استانی و هفت نفر از فرمانداران غرب مازندران در این دفتر حضور پیدار کرد و آن روز به طور تمام وقت در جریان خواسته های مردم این خطه قرار گرفت و شخصا دستورات لازم برای حل مشکل دست کم ۴۰۰ نفر از متقاضیان را صادر کرد .

محمدعلی محسینی پندپی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : این تحول به تفکر و راهبرد درست بالاترین مقام ارشد استان برمی گردد چرا که استاندار مازندران از زمان عهده دار شدن این مسوولیت در رفتار ، عمل و نگاهش ثابت کرده که دغدغه توسعه این خطه را دارد.

وی با بیان آنکه نگاه ویژه ای که در این دوره نسبت به غرب استان شده کمتر در دوره های گذشته شاهد بوده ایم ، ادامه داد: به عنوان نمونه حدود ۶۰ درصد از اعتبارات طرح های گاز رسانی در نقاط مختلف غرب مازندران در حال اجرا است و نمونه آن می توان به اجرای طرح خطوط انتقال گاز با هدف اصلاح و کاهش حریم لوله گاز در اراضی که یکی از دغدغه های چندین ساله مردم در حوزه ساخت و ساز و دیگر بخش ها بوده در این منطقه اشاره کرد.

نماینده مردم شهرستان های نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : دولت مردمی سیزدهم حدود ۲ هزار میلیارد تومان برای اجرای این طرح پیش بینی و اختصاص داده است و در حقیقت یک کارگاه سازندگی در این خطه ایجاد شده است .

محسنی بندپی با اشاره به آنکه یکی از مشکلات اساسی برای رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار در این خطه غربی استان محدودیت های زیست محیطی است ، گفت : این موضوع بارها هم در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و هم نشست های استانی و اخرین بار هم در همایش شناسایی فرصت های سرمایه گذاری که ۲ هفته پیش در چالوس برگزار شد نزد استاندار و دیگر مسوولان استانی مطرح شد .

وی افزود : امروز یکی از آثار و نتایج بیکاری در این خطه با ظرفیت های فراوان بروز انواع آسیب های اجتماعی است و علم دنیا آنچنان توسعه و پیشرفت کرده که می توان با نگاه علمی افزون براجرای طرح های اقتصادی اشتغال زا همچنین محیط زست هم را حفظ کرد اما متاسفانه امروز چنین نگاهی وجود ندارد.

این نماینده مجلس با اشاره به راهبرد دشمن بهره گیری از رسانه های دنیا و راه اندازی جنگ ترکیبی است ، تاکید کرد : امروز نقش رسانه ها برای تقابل با سیاه نمایی های دشمن و ایجاد شکاف میان مسوولان و مردم و پاشیدن بذر ناامیدی در دل مردم خیلی مهم است و باید در این حوزه بیش از پیش تلاش کنند.

غرب مازندران با جمعیتی دست کم یک میلیون نفر از ۲۱ شهر و حدود هزار و ۱۵۰ روستا برخوردار است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha