نفرات برتر مسابقات دو صحرانوردی گرامیداشت دهه فجر در لرستان معرفی شدند

خرم‌آباد - ایرنا - رییس هیات دوومیدانی لرستان گفت: نفرات برتر نخستین دوره مسابقات دو صحرانوردی انتخابی لرستان گرامیداشت دهه مبارک فجر برای حضور در رقابت‌های کشوری معرفی شدند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی هیات دوومیدانی لرستان "سیاووش سپهوند" اظهار کرد: این رقابت ها برای نخستین بار به میزبانی شهرستان چگنی در رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

وی افزود: در بخش آقایان و در رده نوجوانان "میعاد گودرزی" اول شد و "محمد صالح کمره "، "حسن علیخانی" به مقام های دوم و سوم رسیدند.

به گفته وی همچنین در رده جوانان "پوریا حسنی"، "آرمان صفر بیرانوند" و "علیرضا صفر بیرانوند" و در رده بزرگسالان "مرتضی بیرانوند"، "امیرحسین پاپی" و "بهمن مرادی "عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.

رییس هیات دوومیدانی ادامه داد: در بخش بانوان نیز و در رده نوجوانان "نیلوفر رضایی" ، "فرنوش چراغی" و "آرزو خودسیانی" به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

سپهوند افزود: در رده جوانان "یاسمن سرلک "، "معصومه شاطری" ، "حدیث رشیدی‌" و در رده بزرگسالان نیز "نیکتا طولابی"، "مرضیه کمره " و "فاطمه خدادادی" موفق به کسب عنوان های نخست تا سوم شدند.

وی گفت: همچنین از سوی کمیته استعدادیابی فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران به "شادی حسیوند"، سیده "ستایش حیات الغیب" و "ستایش باباعلی" به عنوان استعدادهای این رقابت ها معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha