۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۱۷
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85011636
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه فجر در گنبدکاووس تدوین شد
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس - ایرنا - مسوول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گنبدکاووس از تدوین ۲۰۰ برنامه متنوع فرهنگی، اجتماعی، هنری، بصیرتی و ورزشی ویژه ایام دهه فجر امسال در این شهرستان مرزی خبر داد و گفت: این برنامه‌ها توسط ۲۴ کمیته تخصصی این ستاد در مناطق شهری و روستایی گنبدکاووس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام احمدرضا کریمی روز شنبه در سومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر گنبدکاووس افزود: برنامه‌های پیش بینی شده برای ایام دهه فجر در گنبدکاووس توسط کمیته‌های ۲۴ گانه مشخص و به دبیرخانه ستاد مستقر در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ارسال شده تا مهمترین آنها در جدول نهایی برنامه‌های این ایام گنجانده شود.

مسوول ستاد بزرگداشت دهه فجر گنبدکاووس همچنین بیان داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار حکومت دینی، افق جدیدی برای ملت‌های مظلوم و آزاده جهان برای مبارزه با استکبار و استثمار جهانی گشوده شد.

وی یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی و دشمنان اسلام با توطئه‌های مختلف از ترور شخصیت‌ها و تحمیل جنگ هشت ساله گرفته تا انواع تحریم‌های سیاسی و اقتصادی و اکنون نیز با جنگ ترکیبی و نرم به دنبال ضربه زدن به انقلاب ملت ایران بوده و هستند.

حجت الاسلام کریمی اضافه کرد: به فضل الهی و رهبری خردمندانه امامین انقلاب، ایثارگری شهیدان والامقام و مهمتر از همه آگاهی و بصیرت ملت ایران همه توطئه‌های دشمنان نقش برآب شد و مردم ما همچنان استوار و ثابت قدم از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن در برابر استکبار جهانی صیانت می‌کنند.

وی با تاکید برضرورت برگزاری باشکوهتر آیین‌های دهه پیروزی انقلاب با حضور پرشور همراه با وحدت و انسجام آحاد مختلف مردم، تصریح کرد: امسال به سبب وقوع حوادث و اغتشاشات در برخی شهرهای کشور طی چند ماه گذشته و برخی هتک حرمت‌ها به مقدسات اسلامی در روزهای اخیر، امیدواری دشمنان برای آسیب زدن به انقلاب، ضرورت برپایی باشکوهتر جشن‌های انقلاب را دوچندان کرده است.

به گزارش ایرنا در این جلسه همچنین روسای کمیته‌های ۲۴ گانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گنبدکاووس هم به بیان برنامه‌های پیش بینی شده خود برای این ایام فرخنده که امسال با شعار " ایران استوار، ۴۴ سال افتخار" نامگذاری شده، پرداختند.

شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است.

دختران حاج قاسم فرمانده میدان‌های سخت هستند

اجتماع عزاداران نبوی در گنبدکاووس برگزار می‌شود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha