کشف ۷۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در جنوب تهران

تهران - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۲۴ هزار قلم انواع کالای قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۷۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ هدایت بهرامی روز شنبه به خبرنگاران گفت: ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در محدوده خیابان شوش شدند.

وی افزود: این کامیون حامل کالای قاچاق تحت پوشش بار قانونی از شهر مشهد در تهران در یک باربری در خیابان شوش مشغول تخلیه کالای قاچاق بود و در بررسی اولیه راننده این کامیون تحت پوشش یک فقره بارنامه اقدام به پوشاندن و اختفا کالاها کرده بود اما پس از بازدید مشخص شد بار خارجی و بارنامه، اسناد و مدارک گمرکی، همگی ساختگی است.

این مقام انتظامی اظهارداشت: کالاهای کشف شده شامل ماکروفر، چمدان مسافرتی، لوازم تحریر، انواع مودم، پاور بانک و پوشاک، ساخت کشورهای چین و ترکیه در مجموع ۱۲۴ هزار و ۵۷۸ قلم است که پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

وی تاکید کرد: این شیوه و شگرد قاچاقچیان حرفه‌ای برای قاچاق و فرار از قانون و عدم پرداخت حق و حقوق دولتی اقدام به قاچاق کالا است و با توجه به اینکه مبارزه با قاچاق کالا موجب رونق تولید و کاهش بیکاری و از اهم وظایف پلیس امنیت اقتصادی است از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه قاچاق یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha