۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۳۲
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 85011708
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در ۱۶۰ مدرسه ایلام برپا می‌شود

ایلام- ایرنا- مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ایلام از برپایی نمایشگاه های مدرسه انقلاب در سطح ۱۶۰ مدرسه این استان همزمان با ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سعید مدرسی روز شنبه اظهار داشت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان ایلام افتخار دارد با برپایی بیش از ۱۶۰ نمایشگاه مدرسه انقلاب در سطح مدارس استان (دختر و پسر) گامی بلند در جهت هر چه بهتر برگزار شدن این طرح انقلابی _ دانش آموزی بر داشته است.

وی افزود: بازدیدکنندگان در این نمایشگاه به همراه دانش آموزان در قالب سفری از چگونگی و چرایی آغاز استعمار در ایران آشنا و نگاهی به منظره های تمدن و پیشرفته شدن غرب به واسطه ثروتی که از کشورهای مختلف چپاول کرده اند ، انداخته و سیر تحول استعمار سنتی به مدرن را نظاره می کنند.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ایلام یادآور شد: همه در این سفر مشتاق اند به انقلاب اسلامی و نقش آن در کاهش و عقب نشینی سلطه و آغاز حرکت به سوی تمدن اسلامی برسند.

مدرسی تاکید کرد: ۶ غرفه برای هر مدرسه در مدارس متوسطه دوم و هر غرفه دارای راوی دانش آموز با موضوعات دیروز ، امروز و فردا، دستاوردهای انقلاب اسلامی ، سرگذشت استعمار، پسران و دختران حاج قاسم، بازارچه هدهد ، موکب انصارالمهدی (عج) به مناسبت میلاد امام علی (ع) پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: نمایشگاه های مدرسه انقلاب در مدارس متوسطه اول شامل برپایی حداقل ۲ غرفه از دستاوردهای انقلاب اسلامی و معرفی به دانش آموزان و هر غرفه دارای راوی ، برگزاری جشن میلاد امام علی (ع) در مدارس ، برگزاری جشن انقلاب ، اجرای گروه های سرود دختران و پسران در مدارس ، طرح احسان دانش آموزی(کمک به دانش آموزان نیازمند)، اجرای بازی های گروهی تاما، نمایش فیلم های جشنواره عمار و هماهنگی سانس فیلم های دهه فجر ۱۴۰۱، انتشار محتوای تولید از جمله مصاحبه با دانش آموزان ، نماهنگ ، پوستر، برپایی کافه ۵۷ و فراهم کردن فضایی برای گفت وگو و تبادل نظر دانش آموزان و همچنین رفع شبهات آن ها با حضور مربیان توانمند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha