۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 2493
کد خبر: 85011903
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عکاس ایرنا مسابقه آندری استنین ۲۰۲۳ روسیه را داوری می‌کند

تهران- ایرنا- داوران مسابقه بین‌المللی آندری استنین ۲۰۲۳ روسیه اعلام شد که در میان آنها مهدی بلوریان، عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) نیز حضور دارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، مسابقه بین‌المللی عکاسی آندری استنین ۲۰۲۳ روسیه داوران این دوره خود را معرفی کرد که عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) نیز در میان آنها است.

اعضای خارجی هیات داوران این دوره لان هونگ گوانگ، معاون بخش عکاسی خبرگزاری شین هوا چین؛ مهدی بلوریان، عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)؛ صفا کاراجان، عکاس خبرنگار ارشد آژانس آنادولوی ترکیه؛ خوان کانته، عکاس مستقل آرژانتینی و پاول ولکوف عکاس خبری روسی و مدرس گروه روزنامه‌نگاری دانشگاه دولتی لومونوسوف مسکو هستند.

مهدی بلوریان، عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)



در نهمین دوره این مسابقه عکاسان حرفه ای ۱۸ تا ۳۳ ساله می‌توانند تک عکس‌ها و مجموعه های تصویری خود را در چهار موضوع اخبار برتر، ورزش، سیاره من و پرتره و قهرمان زمان ما آثار خود را تا ۹ اسفند ۱۴۰۱ از طریق وب سایت مسابقه آدرس (stenincontest.com) ارسال کنند.

در این دوره از مسابقه، جایزه بزرگ ۷۰۰۰۰۰ روبل برای یک عکاس و ۱۲۵۰۰۰ روبل برای جایزه اول، ۱۰۰۰۰۰ روبل برای جایزه دوم و ۷۵۰۰۰ روبل برای جایزه سوم در هر بخش اهدا می شود.

نمایشگاه آثار برتر نهمین مسابقه آندری استنین همچنین سال های گذشته در روسیه و کشور های مختلف جهان برگزار خواهد شد. از اولین دوره مسابقه در سال ۲۰۱۴، تا کنون نمایشگاه هایی در بیش از ۴۰ شهر در اروپا، آسیا، آمریکای لاتین، آفریقا و خاورمیانه برگزار شده است.

مسابقه بین‌المللی عکس مطبوعاتی آندری استنین با هدف حمایت از عکاسان جوان و جلب توجه عمومی به چالش‌های عکاسی خبری امروز توسط خبرگزاری اسپوتنیک و تحت حمایت کمیسیون فدراسیون روسیه و یونسکو برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha