استاندار مازندران: گره‌گشایی از مشکلات مردم در دولت سیزدهم توقف ندارد

ساری - ایرنا - استاندار مازندران گفت: گره گشایی از مشکلات مردم و همچنین کار و تلاش برای عمران و آبادانی ایران اسلامی در دولت سیزدهم توقف ندارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی‌پور روز یکشنبه در هشتمین سفر شهرستانی به سیمرغ در گلزار شهدای کیاکلا در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این خطه از مازندران مهد دلاورمردان و اسطوره های تاریخی ایران اسلامی است و شهدای ارزنده ای همچون شهید کشوری برای پاسداری از مرزهای میهن در جنگ تحمیلی از این دیار برخواستند.

وی خاطر نشان کرد: با پیروی و الگو برداری از راه این شهدای ارزنده مسوولان دولت سیزدهم هم برای گره گشایی از مشکلات مردم در تلاش هستند و هیچگاه تلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای خدمت به آحاد جامعه متوقف نخواهد شد.

استاندار مازندران ادامه داد: هدف از سفرهای شهرستانی دیدار چهره به چهره و مستقیم با اقشار مردم است و امروز در شهرستان سیمرغ حضور داریم تا بی‌واسطه برای گره گشایی از مشکلات این خطه گام هایی برداریم.

حسینی پور اضافه کرد: دولت خود را برای گره‌گشایی از مشکلات آحاد مردم مسوول می داند و با رصد میدانی برای توسعه کشور در تلاش است.

به گزارش ایرنا، حسینی‌پور استاندار مازندران، در هشتمین سفر شهرستانی به همراه ۵۰ تن از مدیران استانی دستگاه‌های اجرایی امروز یکشنبه به شهرستان سیمرغ سفر کرده تا از نزدیک مسایل و مشکلات این شهرستان را بررسی کند.

حسینی‌پور را در این سفر شهرستانی، معاونان وی و مدیران کل استانداری هم همراهی می‌کنند.

بازدید از چند طرح نیمه‌تمام، اعزام نماینده به تمامی روستاها به منظور گفت و گو با روستاییان و احصای مسایل و مشکلات آنها از اهداف سفر یک روزه استاندار مازندران به فریدونکنار است.

حسینی‌پور در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و ایثارگران و فعالان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان فریدونکنار دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

برگزاری نشست شورای اداری شهرستان برنامه پایانی سفر استاندار مازندران به سیمرغ اعلام شده است.

معاونان استاندار هم در این سفر هر یک بخشی از مشکلات شهرستان را با برگزاری نشست‌های مختلف بررسی و جمع‌بندی کرده که در این چارچوب بررسی مسائل و مشکلات اجتماعی شهرستان با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، بررسی مسائل و مشکلات عمرانی شهر کیاکلا با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و بررسی مسائل و مشکلات واحد های تولیدی، صنعتی و اقتصادی و بازار با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی انجام می‌شود.

علاوه بر این، مسائل بخش‌های مختلف حوزه کشاورزی، گردشگری، فرهنگی، بانوان و خانواده و دیگر بخش ها هم با حضور مدیران متولی این بخش ها بررسی خواهد شد.

اولین سفر شهرستانی استاندار مازندران به شهرستان گلوگاه در روز ششم خرداد امسال با ۳۹ مصوبه و اختصاص ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار انجام شد.

شهرستان سیمرغ با مرکزیت شهر کیاکلا براساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن ۱۹ هزار و ۳۷۶ نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha