۳۶ راه روستایی کرمان بازگشایی شد؛ چهار راه همچنان بسته است

کرمان - ایرنا - رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان با اشاره به بسته شدن ۴۰ راه روستایی این استان در پی بارش برف از شامگاه گذشته گفت: ۳۶ راه تا ظهر امروز(شنبه) بصورت کامل بازگشایی شده و چهارراه دیگر هنوز بسته است.

جواد دهقانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمام محورهای روستایی شهرستان هایی مانند بافت و شهداد که از دیشب مسدود شده، بازگشایی شده اند اما هنوز در حوالی تونل سیرچ و برخی مناطق دیگر بارندگی داریم و همین امر موجب شده که بازگشایی برخی راههای روستایی دیرتر انجام شود.

وی با بیان اینکه عمده راهداران نیز در محورهای اصلی و شریانی مستقر شده اند تا مانع از بسته شدن مسیرها شوند تصریح کرد: اکنون با تلاش راهداران تمامی محورهای اصلی و شریانی استان کرمان باز است و تردد بصورت روان در آنها جریان دارد.

دهقانی اظهار داشت: باتوجه به برودت هوای امشب استان کرمان، دما در برخی مناطق به مرز هفت درجه زیر صفر می رسد و یخ زدگی محورهای ارتباطی و لغزندگی جاده ها را شاهد خواهیم بود لذا ضرورت دارد تا تردد در این محورها با زنجیر چرخ صورت بگیرد.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان همچنین گفت: مردم و رانندگان پیش از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها تماس بگیرند تا از آخرین وضعیت راهها مطلع شوند.

وی ادامه داد: همکاران ما در این سامانه اطلاعات راه ها از جمله یخ زدگی، بارندگی و بسته شدن محورها را به صورت لحظه ای در اختیار مسافران قرار می دهند.

بارش برف از روز گذشته در برخی مناطق استان کرمان آغاز شده و تا این لحظه علاوه بر مسدودی ۴۰ راه روستایی باعث حوادث رانندگی مختلفی در جاده های این استان شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha