۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۱۷
کد خبرنگار: 1207
کد خبر: 85012073
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واکنش نظریان به پناهندگی ملی‌پوش اسکی: بدون هماهنگی رفته است

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون اسکی با بیان اینکه ملی‌پوش اسکی بدون هماهنگی فدراسیون به اروپا رفته است گفت: در جریان هیچکدام از کارهای او نبودیم و پدرش گفت به فرانسه رفته در حالی که او اکنون آلمان است.

به گزارش ایرنا، چندی پیش اخباری از مهاجرت عاطفه احمدی به کشور فرانسه در رسانه‌های داخلی منتشر شد که با واکنش ملی‌پوش اسکی ایران همراه شد. او دوم بهمن‌ماه در واکنش به خبر مهاجرتش به فرانسه در پستی اینستاگرامی نوشت: این خبر کاملا اشتباه است و تکذیب می‌کنم. من مثل سال‌های پیش با هزینه شخصی به تمرین آمدم تا در مسابقات جهانی با آمادگی بیشتری حضور داشته باشم. این موضوع را قبلا به صورت مکتوب به فدراسیون اسکی و کمیته فنی اعلام کردم. شما در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ می‌بینم.

با وجود تکذیب خبر مهاجرت از سوی احمدی، وی امروز با کشف حجاب، در مصاحبه با یکی از شبکه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور رسما اعلام کرد: قصد ندارد همراه دیگر اعضای تیم ملی اسکی ایران در مسابقات جهانی شرکت کند و به آلمان اعلام پناهندگی کرده است.

عباس نظریان رییس فدراسیون اسکی در واکنش به خبر پناهندگی این ملی‌پوش اسکی به ایرنا، گفت: ما هم از طریق رسانه‌ها متوجه اظهارات وی شدیم. این یک تصمیم شخصی است و ما در جریان آن نیستیم. او قرار بود در انتخابی تیم ملی شرکت کند اما پدرش اعلام کرد به فرانسه رفته است.

رییس فدراسیون اسکی ادامه داد: او با هزینه شخصی به اروپا رفته و به فدراسیون و کمیته فنی نیز اطلاعی نداده است. تمام کارهای مربوط به ویزا و سفارت بدون هماهنگی با فدراسیون انجام داده است. در حالی که پدرش اعلام کرد وی به فرانسه رفته اما مشخص شد که احمدی در آلمان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha