۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۲۵
کد خبر: 85012097
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳ هزار و ۷۹۲ سارق در ورامین دستگیر شدند

۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۲۵
کد خبر: 85012097
۳ هزار و ۷۹۲ سارق در ورامین دستگیر شدند

ورامین - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، از ابتدای امسال تا کنون سه هزار و ۷۹۲ سارق دستگیر و چهار هزار و ۲۶ فقره سرقت کشف شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پلیس شرق استان تهران، سرهنگ شهرام امیریان اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با برنامه ریزی های مستمر و به منظور برخورد قاطع با مخلان امنیت، هنجارشکنان و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر از ابتدای سال جاری در شهرستان ورامین اجرا شد.

وی افزود: در این راستا با شناسایی مناطق آلوده در چندین عملیات ضربتی، سه هزار و ۷۹۲ سارق دستگیر و چهار هزار و ۲۶ فقره سرقت کشف شد ضمن این که در اجرا این طرح‌ها، ۵۰۱ فروشنده مواد مخدر و ۸۷۰ معتاد متجاهر نیز دستگیر شده و بیش از ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

امیریان ادامه داد: با اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی که موجبات رضایتمندی عموم مردم شده است، ۹۹ نفر از اراذل و اوباش دستگیر شده و ۱۴ قبضه سلاح جنگی و ۵۳ قبضه سلاح شکاری نیز کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران خاطرنشان کرد: همچنین در راستای برقراری نظم و انضباط ترافیکی و برخورد با متخلفین و قانون شکنان، یک هزار و ۲۶ دستگاه خودرو و ۵۶۲ دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و با دستور قضایی روانه پارکینگ شدند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha