مدیریت نیروی انسانی با نرم افزار حسابداری ، انبارداری حرفه ای، مدیریت بازاریابی و بازار، مدیریت خط تولید، دسترسی به بازارهای جدید و غیره عواملی هستند که می توانند در موفقیت یک واحد صنفی یا صنعتی تاثیر بسزایی داشته باشند.
نرم افزارهای مالی و مدیریتی شرکت فناوری پارمیس، پارمیس پرو، پارمیس استار و پارمیس 360 و نرم افزار CRM با استفاده از جدیدترین روش ها و فناوری های موجود، راهکارهای مورد نیاز برای مدیریت هر چه بهتر نرم افزار حقوق و دستمزد واحد صنفی یا صنعتی خود را در اختیار شما قرار می دهد.
فروش بیشتر با نرم افزار CRM پارمیس
با رشد نرم افزار CRM ، امکان نادیده گرفتن خواسته های مشتریان سابق و قدیمی افزایش می یابد. ممکن است در انبوه مشتریان بازار هدف، ارتباط با برخی از مشتریان ضعیف باشد و در عمل مشتری بالقوه به سمت رقبا گرایش پیدا کند.
حفظ یک رابطه پایدار و هدفمند (همراه با آگاهی از تاریخچه مشتری به منظور دستیابی به اهداف شرکت و جلب رضایت مشتری)، می تواند مشتریان فعلی کسب و کار شما را به مشتریان وفادار کسب و کار شما تبدیل کند.
نرم افزار CRM پارمیس با ارتباط یکپارچه با نرم افزارهای تجاری، انبار، پشتیبانی، حسابداری، خزانه داری و کلیه زیر سیستم های پارمیس استار به شما کمک می کند تا اطلاعات و امکانات لازم را برای جلب رضایت مشتریان در هر مرحله از جریان فروش و ارائه خدمات به مشتریان به دست آورید.
برای دستیابی به این اهداف، مدیریت ارتباط با مشتریان و اطلاع از اقدامات انجام شده برای هر مشتری، پیگیری درخواست های مشتریان، نرم افزار CRM، ادغام بخش های مختلف (انبار، پشتیبانی، خدمات پس از فروش و غیره) با واحد فروش است. نقش کلیدی دارند.
مشتریانی که کسب و کار شما را با رضایت کامل ترک می کنند. در واقع آنها بهترین انگیزه و سرمایه برای ادامه حرفه شما هستند. به این ترتیب در صورت رضایت مشتریان، کسب و کار شما را به اطرافیان خود معرفی می کنند و یا در شبکه های اجتماعی شما را تبلیغ می کنند و محصولات شما را تحسین می کنند.
این نوع تبلیغات باعث افزایش فروش و موفقیت کسب و کار می شود که باعث افزایش سرمایه و سود بیشتر کسب و کار می شود. با استفاده از نرم افزار CRM می توانید به راحتی روند فروش خود را رصد کرده و در صورت بروز مشکل در فرآیند خرید مشتری، آن را برطرف کنید.
با وجود نرم افزار CRM در کسب و کار شما، می توانید بر عملکرد تیم فروش خود نظارت داشته باشید و ببینید که هر کدام چگونه کار می کنند. یعنی این نرم افزار حسابداری یک کپی از گزارش عملکرد کارمند در ارسال ایمیل و پیامک و لیست کارهای تیم فروش را در اختیار مدیریت بازرگانی قرار می دهد.
به این ترتیب مدیریت عملکرد کارکنان فروش با این نرم افزار به راحتی قابل انجام است. علاوه بر مدیران کسب و کار، مدیران فروش نیز می توانند با نظارت بر عملکرد و قراردادهای موجود کارکنان، فروش خود را افزایش داده و مشتریان محترم را خریداری کنند.
با این نرم افزار مدیر فروش می تواند ببیند که هر قرارداد در چه مرحله ای است، مثلاً هر قرارداد چقدر به فروش یا فسخ نزدیک است. به این ترتیب مدیر فروش می تواند مداخلات لازم را در قرارداد انجام دهد تا قراردادی که شانس موفقیت کمتری دارد با راهنمایی خود به قراردادی موفق تبدیل کند.
بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس
محاسبه دستمزد و حقوق کارکنان واحدهای تجاری با نرم افزار حقوق و دستمزد یکی از زمان برترین کارها و فعالیت های حسابداران است. با اضافه شدن وظایفی مانند تهیه لیست برای سازمان های مختلف و بانک رکورد برای پرداخت حقوق کارکنان، این روند تکراری بسیار زمان بر است. در ماه های پایانی سال علاوه بر لحظه جدایی یک نیروی تجاری، این حجم کار به حداکثر خود می رسد، بنابراین در عمل محاسبه با نرم افزار حقوق و دستمزد به یکی از چالش برانگیزترین فرآیندهای تجاری تبدیل می شود.
در نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس استار به انواع امکانات مرتبط با تعریف کارگاه و محل خدمت، تعریف چارت سازمانی، استخدام، طراحی فیش و تدوین اقلام حقوقی در قبض، تعریف قرارداد و ... استفاده از این نرم افزار کلیه امور مالی حقوق و دستمزد کارکنان (مثلاً صدور خودکار فیش برای کلیه پرسنل) را مکانیزه می کند و فرآیندهای حسابداری حقوق و دستمزد را در کسب و کار شما سرعت می بخشد.
نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس به شما این امکان را می دهد تا فرمول مورد نظر خود را برای هر فقره حقوق کارمند تعریف کنید. ضمناً می توانید با طراحی انواع فیش حقوقی، قراردادی و استخدامی، انواع قراردادهای کار را با نیروی انسانی خود در نرم افزار تعریف کنید.
این ویژگی به نرم افزار حقوق و دستمزد اجازه می دهد تا با هر نوع کسب و کاری سازگار شود و تمامی نیازهای شما را برطرف کند. این نرم افزار پویا به دلیل انعطاف پذیری در تعریف سیستم های مختلف حقوق و دستمزد برای هر نوع کسب و کاری با هر اندازه ای مناسب است.
نرم افزار حسابداری پارمیس
استفاده از نرم افزار حسابداری و مدیریت چندین مزیت متمایز را برای شما فراهم می کند. اول اینکه دقت و صحت اطلاعات مالی و مدیریتی کسب و کار شما را افزایش می دهد. این به معنای تصمیم گیری آگاهانه در مورد وضعیت فعلی کسب و کار و آینده کسب و کارتان است.
برای مثال می توانید با استفاده از گزارش های مختلف در بازه های زمانی مختلف و با معیارهای گوناگون، درک بهتری از میزان فروش در بازه های زمانی مختلف یا میزان فروش هر مشتری داشته باشید. این اطلاعات در نرم افزار حسابداری می تواند بر تصمیمات بازاریابی شما تأثیر بگذارد.
فرض کنید یک شرکت بانکی بر اساس شهرها یا مشتریان مختلف گزارش فروش ایجاد می کند. در این گزارش مشخص است که بیشترین فروش به چند مشتری ثابت اختصاص دارد. با استفاده از این اطلاعات، تیم بازاریابی می تواند در مورد سیاست خود برای افزایش مشتریان یا حفظ مشتریان وفادار با نرم افزار حسابداری پارمیس تصمیم بگیرد.
جمع بندی
در این مبحث استفاده از نرم افزار حسابداری و حقوق و دستمزد پارمیس و نرم افزار CRM ارتباط شما با مشتریان را مدیریت و برنامه ریزی می کند. در این نرم افزار شما با ضبط مکالمات، ایجاد گزارش توسط کارکنان فروش، ایجاد هشدارهای آموزنده برای کارکنان فروش، تمامی مکالمات، رویدادها، اسناد و محتوای رد و بدل شده با مشتری را ایجاد می کنید.
برای خرید هر کدام از نرم افزارهای حسابداری پارمیس میتوانید به سایت www.ParmisIT.comمراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02188758 تماس حاصل فرمایید.
*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.
نظر شما