۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۴۰
کد خبر: 85012232
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرنگاران ایرنا بوشهر برگزیده جشنواره "خبر خوب" شدند

بوشهر- ایرنا - خبرنگاران ایرنا بوشهر در ۲ بخش جشنواره رسانه‌ای " خبر خوب" در زمینه پوشش رسانه‌ای بزرگداشت هفته دولت برگزیده و تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای "خبر خوب" که عصر شنبه همزمان با نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر برگزار شد، مونا عیدان و فاطمه رفاهت خبرنگاران ایرنا به ترتیب موفق به کسب عنوان‌های برتر در بخش‌های مصاحبه و اینفوگرافی شدند و از کارکرد مهرداد جشنی پور رئیس سازمان خبرگذاری جمهوری اسلامی مرکز بوشهر در هفته دولت با اهدا لوح تقدیر، به شکل ویژه قدردانی به عمل آمد.

این جشنواره رسانه‌ای از سوی روابط عمومی استانداری بوشهر با هدف انتخاب برترین‌ها در پوشش خدمات و دستاوردهای دولت در هفته دولت برگزار شد و امروز با معرفی برترین‌ها پایان یافت.

مدیر روابط عمومی استانداری بوشهر در حاشیه آیین اختتامیه جشنواره "خبر خوب" به خبرنگار ایرنا گفت: این جشنواره در هفت بخش ویژه عکس نوشته، چندرسانه‌ای، خبر و مصاحبه، گزارش خبری، مقاله و یادداشت ، موشن گرافی و اینفو گرافی برگزار شد.

عباس مطاف افزود: ۳۸ نفر از خبرنگاران استان بوشهر با ارسال آثار منتشر شده خود در هفته دولت امسال در این رویداد رسانه‌ای شرکت کردند.

وی ادامه داد: در مجموع ۸۹۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که پس از داوری از ۱۰ نفر از برگزیدگان تجلیل شد.

بیشتر بخوانید

معاون استاندار بوشهر: هیچ برنامه ای بدون همراهی افکار عمومی نتیجه بخش نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha