فتاحی: از صحبت‌های گل‌محمدی تعجب کردم/ هواداران بودند گل‌های بیشتری می‌زدیم

تهران- ایرنا- قائم مقام باشگاه فولاد گفت: باشگاه پرسپولیس این حق را دارد که به دنبال مطالبات خود باشد و در فضایی قانونی آن را پیگیری کند اما صحبت‌های سرمربی این تیم جای تعجب دارد چراکه اتفاق خاصی رخ نداد.

به گزارش ایرنا، سعید فتاحی روز شنبه در گفت و گویی با اشاره به اتفاقات و حواشی دیدار دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران که با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان نکونام خاتمه یافت، تصریح کرد:‌ در دیدار دو تیم اتفاق خاصی رخ نداد و همه چیز طبق روال معمولی پیش رفت اما مسایلی مطرح شده که نیازمند بررسی است.

وی ادامه داد: حق باشگاه پرسپولیس است و می‌تواند شکایت کند و این مساله خاصی نیست چراکه همه مسایل طبق قانون بررسی خواهد شد اما وقتی صحبت‌های گل‌محمدی که از سرمربیان خوب و از مربیان اخلاق‌مدار است را شنیدم، تعجب کردم.

او یادآور شد: بازی‌های به مراتب سخت‌تر را هم دیده‌ بودیم و واقعا در دیدار دو تیم مساله خاصی نبود، البته اگر هواداران در این دیدار حضور داشتند با تفاضل گل‌ بیشتری پرسپولیس را شکست می‌دادیم.

فتاحی تاکید کرد: تنها مساله غیرفوتبالی ورود دو توپ به زمین فوتبال بود که آن هم مشخص شده و با فرد خاطی برخورد لازم صورت گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha