اعضای یک باند سرقت در جزیره کیش دستگیر شدند

کیش - ایرنا - فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: ماموران این فرماندهی موفق به دستگیری اعضای ۹ نفره یک باند سرقت از منازل و ادارات این جزیره شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی اصغر جمالی روز یکشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منازل و ادارات دولتی، موضوع به طور جدی در دستور کار کارگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارگاهان پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی و پلیسی به ۹ نفر از سارقان سابقه دار و محکومان تازه آزاد شده از زندان که دارای بیش از ۲۰ فقره سابقه محکومیت بودند مشکوک و تحقیقات تکمیلی را آغاز کردند.

سرهنگ جمالی ادامه داد: در بررسی ها مشخص شد، سارقان به صورت سازمان یافته وارد منازل، دکل های مخابراتی اپراتورها تلفن همراه، ادارات دولتی و اقدام به سرقت تجهیزات، کابل های ارتباطی و سایر اقلام می کردند که تمام اعضا در ۲ عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

جمالی با بیان اینکه در این عملیات ها بیش از پنج میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد افزود: براساس برآورد کارشناسان، سه میلیارد ریال طلاجات و بیش از ۲ میلیارد ریال کابل های ارتباطی و سایر اقلام سرقت شده از مخفیگاه متهمان کشف و به سه مال باخته تحویل داده شد است.

وی یاداور شد: در این رابطه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش ضمن توصیه به شهروندان برای رعایت موارد امنیتی و تجهیز منازل خود به سیستم های بازدارنده، گفت: کیشوندان ضمن رعایت هشدار ها و آموزش های پلیس پیرامون پیشگیری از جرایم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با شماره۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha