پرسپولیس و استقلال منتفی شد؛ مقصد بعدی هافبک تیم‌ملی فوتبال مشخص شد + عکس

تهران- ایرنا- هافبک ایرانی شارلوا با تیم کاسم پاشا ترکیه به توافق رسید.

به گزارش ایرنا، علی قلی زاده لژیونر ایرانی تیم فوتبال شارلوا بلژیک پس از جام‌جهانی نتوانست عملکرد خوبی در این تیمداشته باشد و رفته رفته از لیست شارلوا نیز خارج شد. قلی‌زاده بعد از ۴ سال حضور در شارلوا به فکر جدایی از این تیم خواهد بود. با توجه به عملکرد خوب این بازیکن در جام‌جهانی و پاس گلی که در دیدار مقابل انگلیس به مهدی طارمی داد انتظار می‌رفت که پیشنهادهای زیادی برای این بازیکن به شارلوا داده شود.

حالا سایت «Ajansspor» ترکیه خبر داد علی قلی زاده هافبک ملی پوش ایرانی شارلروا بلژیک با باشگاه کاسم پاشا به توافق نهایی رسیده است و به زودی برای عقد قرارداد نهایی و بازی برای این تیم به ترکیه سفر می‌کند.

پرسپولیس و استقلال منتفی شد؛ مقصد بعدی هافبک تیم‌ملی فوتبال مشخص شد + عکس

هافبک ملی‌پوش ۲۶ ساله در این فصل در ۲۱ بازی برای شارلوا به میدان رفته و ۱ گل و ۱ پاس گل به ثبت رسانده است و طی ۴ سال حضور در شارلوا ۱۴۳ بازی برای این تیم انجام داد و توانست ۲۳ گل و ۲۶ پاس گل را در کارنامه خود ثبت کند.

تیم کاسیم‌پاشا با ۱۹ امتیاز در رتبه شانزدهم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار دارد و برای بقا در این لیگ و فرار از منطقه سقوط تلاش می‌کند.

البته هنوز جزئیاتی از توافق قلی زاده با کاسم پاشا که در حال حاضر در رده شانزدهم لیگ ۱۹ تیمی سوپرلیگ ترکیه قرار دارد، منتشر نشده است و باید این را در نظر گرفت که قلی‌زاده تا سال ۲۰۲۵ با شارلوا قرارداد دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha