۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85013036
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایش آثار ۱۲ هنرمند کردستانی در نمایشگاه تجسمی فجر

سنندج- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به برپایی نمایشگاه تجسمی فجر با عنوان "پیشانگای شیواز" در سنندج گفت: در این نمایشگاه آثار ۱۲ هنرمند کردستانی به نمایش درآمده است.

علی اصغر دریایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بخش استانی پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با عنوان "پیشانگای فجر" (نمایشگاه فجر) از امروز در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر شده است.

وی با بیان اینکه برای برپایی این جشنواره ۵۵ اثر از ۱۸ هنرمند کردستانی به پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر ارسال شد، گفت: در نهایت از سوی جشنواره ۲۸ اثر از ۱۲ هنرمند شامل هنر عکاسی، نقاشی، تصویرسازی، نقش برجسته، خوشنویسی، تذهیب و کاریکاتور انتخاب و در نمایشگاه تجسمی فجر کردستان "پیشانگای شیواز" به نمایش درآمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان یادآور شد: این نمایشگاه تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر است و هر روز از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹ پذیرای بازدید علاقه مندان خواهد بود.

پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر روز جمعه هفتم بهمن ماه در محل موسسه فرهنگی هنری صبا تهران با نمایش آثار منتخب هنرمندان به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha