هفته بیستم سری‌آ؛ زور عقاب‌ها و بنفش‌ها به هم نرسید

تهران- ایرنا- لاتزیو با وجود تساوی مقابل فیورنتینا با دو پله صعود بالاتر از آتلانتا و میلان در رده سوم سری‌آ قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، هفته بیستم لیگ فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۰:۳۰ امشب یکشنبه با برگزاری بازی لاتزیو و فیورنتینا پیگیری شد.

شاگردان مائوریتزیو ساری در لاتزیو که پبش از این بازی با ۳۷ امتیاز در رده چهارم قرار داشتند، پس از پیروزی مقتدرانه هفته گذشته مقابل میلان، در بازی امشب به دنبال چهارمین برد متوالی بودند تا در جدول رده‌بندی بالاتر بیایند. فیورنتینا هم که ۲ بازی قبلی را با باخت پشت سرگذاشته بود، در بازی امشب در استادیوم المپیک رم به دنبال عبور از بحران بود.

این لاتزیو بود که در خانه با یک گل زودهنگام در دقیقه ۸ توسط نیکولو کاسال یک بر صفر از فیورنتینا پیش افتاد و نیمه اول با همین تک گل به سود عقاب‌های رم به پایان رسید.

هفته بیستم سری‌آ؛ زور عقاب‌ها و بنفش‌ها به هم نرسید

در آغاز نیمه دوم اما فیورنتینا بود که توانست در همان دقایق اول و در حالی که تنها ۴ دقیقه از شروع چهل و پنج دقیقه دوم گذشته بود، توسط نیکولاس گونزالس به گل مساوی برسد.

در ادامه تلاش دو تیم نتیجه‌ای در برنداشت تا لاتزیو و فیورنتینا به تساوی یک - یک و تقسیم امتیازها رضایت بدهند، نتیجه‌ای که نوار بردهای شاگردان ساری و نوار باخت‌های شاگردان وینچنزو ایتالیانو را قطع کرد!

هفته بیستم سری‌آ؛ زور عقاب‌ها و بنفش‌ها به هم نرسید

لاتزیو ۳۸ امتیازی شد و با توجه تفاضل گل بهتر نسبت به آتلانتا و میلان به رده سوم جدول سری‌آ صعود کرد، فیورنتینا هم ۲۴ امتیازی شد و با یک پله صعود جای یوونتوس را در رده دوازدهم گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha