دهه فجر فرصت خوبی برای بیان دستاوردهای انقلاب است

بوشهر - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: کمترین حقی که از انقلاب اسلامی بر گردن داریم بیان خدمات آن است و دهه فجر فرصت خوبی برای بازخوانی این حقایق است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام یوسف جمالی روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران بیان کرد: در ۴۴ سال گذشته دشمنان هر سال با برنامه ریزی جدیدی به دنبال مقابله با نظام اسلامی ایران بوده اند اما امروز که از ضربه زدن به اصل نظام نا امید شده اند به دنبال کند کردن روند پیشرفت و کم رنگ کردن دستاوردهای آن هستند.

وی افزود: دشمن با این اقدامات به دنبال ایجاد ناامیدی در سطح جامعه بویژه در میان جوانانی است که روزهای قبل از انقلاب را ندیده‌اند تا بتوانند مقایسه کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: ستاد دهه فجر برای گرامیداشت این ایام الله در قالب ۲۹ کمیته تشکیل شده است در همه شهرها و شهرستان‌ها، روستاها و بخش‌ها فعال شده است.

جمالی با بیان اینکه شعار گرامیداشت دهه فجر امسال "ایران استوار، ۴۴ سال افتخار" است، گفت: کمیته اصناف و بازاریان، رسانه ملی ارتباطات و اطلاعات، زنان و خانواده، فرهنگیان و دانش‌آموزی، ایثارگران، حوزه و روحانیت، روستایی و عشایری، کودک و نوجوان، مساجد و جوانان، نیروهای مسلح، دستگاه‌ها و نهادها، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، فضاسازی و مدیریت شهری، دستگاه‌ها و نهادها، هنر و هنرمندان، کارگری و کارآفرینی، مذاهب اسلامی، همیاری و سازمان‌های حمایتی، نهادهای مردمی و محلات، قرآن، ورزش و جوانان و دانشگاه و دانشگاهیان از این کمیته‌ها است.

وی ادامه داد: مراسم دهه فجر امسال با تاکید بر جوانگرایی ایده پردازی، جهاد تبیین و امیدآفرینی ، جشن بودن و به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب برگزار می‌شود.

دهه فجر فرصت خوبی برای بیان دستاوردهای انقلاب است

۲۲ بهمن ۴۰۰ راهپیمایی در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود

دبیر ستاد دهه فجر استان بوشهر در ادامه این نشست گفت: برپایی راهپیمایی عمومی ۲۲ بهمن ماه شاه بیت مراسم دهه فجر و نوعی رفراندوم عمومی است.

تیمور یزدان شناس اعلام کرد: در بیش از ۴۰۰ نقطه استان بوشهر راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار می‌شود و این مراسم در بوشهر ساعت ۹:۳۰ از روبروی بسیج مرکزی آغاز می‌شود در پایان به میدان رئیسعلی دلواری و با حضور سخنران کشوری خاتمه می‌یابد.

وی افزود: ۱۲ بهمن ماه نیز به عنوان روز امام، ولایت و رهبری نامگذاری شده و به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور، برنامه‌ها از فرودگاه بوشهر با استقبال و تقدیم شاخه گل به مسافران نخستین پرواز آغاز می‌شود و زنگ انقلاب در مدارس به صدا در می‌آید، با رژه موتوری به سمت گلزار شهدا ادامه می یابد.

یزدان شناس با اشاره به روز شمار دهه فجر امسال، ادامه داد: ۱۳ بهمن ماه مراسم میهمانی لاله‌ها با محوریت بنیاد شهید، ۱۴ بهمن با عنوان حوزه و دانشگاه و تبیین جهاد علمی، ۱۵ بهمن ماه جشن بزرگ ۱۳ رجب در میدان رئیسعلی دلواری و راهپیمایی محلات جنوبی بوشهر، ۱۶ بهمن ماه با عنوان جامعه کار و تولید آیین تجلیل از این جامعه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: سه شنبه ۱۸ بهمن ماه از سوی شهرداری بوشهر جشنواره فرهنگی و ورزشی برپا می‌شود و ۱۹ بهمن همزمان با سالروز پیوستن همافران نیروی هوایی به انقلاب اسلامی شاهد صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان بوشهر هستیم و پس از آن در روز جمعه از ظرفیت ائمه جمعه برای جهاد تبیین به صورت گسترده استفاده می‌شود.

دبیر ستاد دهه فجر استان بوشهر اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب امسال اکنون در دل پیچ تاریخی انقلاب اسلامی هستیم و برپایی با شکوه دهه فجر از حساسیت بالایی برخوردار است.

یزدان شناس افزود: در این راستا باید همه اقشار مردم اعم از اصناف و بازاریان، بسیجیان و ایثارگران، دانشجویان و دانشگاهیان و بویژه بانوان در این مراسم حضور حداکثری داشته باشند.

وی گفت: امسال از ۱۲ تا ۲۲ بهمن شبکه سه رسانه ملی در استان بوشهر مستقر است و هر روز یک ساعت و سی دقیقه به معرفی ظرفیت‌های هر یک از شهرستان‌های این استان می‌پردازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha