برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه‌ به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مهریز

یزد- ایرنا- فرماندار مهریز با اشاره به اینکه در چهل و چهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان بیش از ۲۰۰ برنامه پیش‌بینی شده گفت: باید تمامی برنامه‌ها مردمی، امید بخش، ابتکاری و اعتماد آفرین باشد.

به گزارش ایرنا، محمد دهقان بنادکی روز دوشنبه در نشست برنامه ریزی دهه فجر شهرستان با بیان اینکه در دهه فجر موضوع جهاد تبیین باید مهمترین راهبرد باشد افزود: برنامه‌های متنوع و مختلفی در دهه فجر امسال در مهریز پیش بینی شده و مردمی بودن برنامه‌ها از مهم‌ترین ویژگی آن است.

وی با قدردانی از همه فعالیت‌هایی که تاکنون در سطح شهرستان صورت گرفته ادامه داد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی وظیفه تسهیلگری، پشتیبانی و حمایت از مردم را دارند و دهه فجر امسال نیز باید تجلی گاه و نمونه بارزی از خدمت رسانی به مردم در شهرستان باشد.

این مسئول بیان کرد: رویکرد اساسی در دهه فجر انقلاب اسلامی که با اعیاد رجبیه همزمان شده آن است که با اجرا و تبیین خدمات ارائه شده به مردم، فضایی فرح بخش و با نشاط ایجاد شود و همکاری آحاد مردم و همراهی مسئولان بسیار موثر است.

برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه‌ به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مهریز

دهقان بنادکی یادآور شد: دهه فجر و ۲۲ بهمن، گسترده‌ترین نمایش وحدت و اقتدار انقلاب اسلامی است که باید به خوبی برای نسل جوان تبیین شود و نقش تشکل‌های مردمی و تمامی دلسوزان به نظام و انقلاب اسلامی باید روز به روز تقویت شود.

فرماندار مهریز در ادامه بیان داشت:علاوه بر برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی، پاسخگویی به شبهات با حضور سخنرانان کشوری و تبیین دستاوردهای انقلاب و روایتگری انقلاب توسط پیشکسوتان در محلات مختلف و اعزام تیم پزشکان به مناطق محروم از شاخص‌ترین برنامه‌های این دهه است.

در این جلسه تعدادی از مسئولان ادارات و نهادها به طرح دیدگاه‌های خود در خصوص برگزاری هرچه بهتر برنامه‌ها پرداختند.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha