۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۰۲
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 85014539
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی فوتسال بانوان: با تلاش قهرمان کافا شدیم؛ مبارکِ مردم ایران

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: شاگردانم با تلاش و غیرت و انجام سه روز اردوی تدارکاتی پا به تورنمنت کافا گذاشته و در نهایت با تلاش قهرمان شدند؛ این قهرمانی مبارک مردم ایران باشد.

به گزارش دوشنبه‌شب ایرنا، فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با اشاره به پیروزی شاگردانش مقابل ازبکستان اظهار داشت: بازی‌های ازبکستان را آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوت‌شان را به ملی‌پوشان گوشزد کردیم.

وی افزود: ازبک‌ها بسیار فیزیکی بازی می‌کردند. سه ماه از اردوهای تدارکاتی این تیم می‌گذرد و کاملا آماده بودند، اما شاگردانم با تلاش و غیرت و انجام سه روز اردوی تدارکاتی پا به این تورنمنت گذاشته و در نهایت با تلاش قهرمان شدند. این قهرمانی مبارک مردم ایران باشد.

سلیمانی گفت: بازی برابر تاجیکستان و قرقیزستان برای ما جنبه تدارکاتی داشت و به هماهنگی و آمادگی بازیکنان‌مان کمک به‌سزایی کرد و در نهایت توانستیم از سد تیم بسیار خوب ازبکستان بگذریم.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال بانوان ایران و ازبکستان در فینال تورنمنت کافا امروز برگزار شد که شاگردان سلیمانی با نتیجه ۵ بر ۴ برنده این دیدار شده و عنوان قهرمانی دومین دوره مسابقات فوتسال بانوان کافا را به خود اختصاص دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha