۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۲۷
کد خبر: 85014550
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دانشجویان برای ازدواج تشویق شوند

یزد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد روز دوشنبه در جمع اعضای ستاد ازدواج دانشجویی استان، تشویق دانشجویان به امر مقدس ازدواج را خواستار شد.

به گزارش ایرنا، علی اکبر عزیزی در نشست هماهنگی ستاد ازدواج دانشجویی استان، ازدواج و فرزندآوری را از مهم‌ترین مسائل کشور ذکر کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب بحث جمعیت و خانواده است و معظم له بزرگترین مشکل کشور را خطر پیری جمعیت می‌دانند.

وی با تشکر از تمامی اقداماتی که تاکنون در این موضوع مهم در سطح استان و دانشگاه‌ها صورت گرفته اشاره و ادامه داد: ما در زمینه ازدواج وظیفه سنگینی داریم و باید همه توان خود را در مسیر تبلیغ، تبیین و تشویق جوانان به ویژه نسل تحصیل کرده و دانشجو به امر ازدواج به کار بگیریم.

این مسئول بیان کرد: باید همه مسئولان و فعالان در مراکز دانشگاهی پدرانه و دلسوزانه، دانشجویان را به امر مقدس ازدواج تشویق و تهیج کنند؛ این مهم رسالتی خطیر است و باید بیش از گذشته در سطح استان یزد جدی گرفته شود.

عزیزی در بخش دیگری از سخنانش، اعتماد و توکل به خدا را رمز موفقیت در امور برشمرد و گفت: جوانان بدانند خداوند ضامن رزق و روزی بوده و باید به او در زندگی توکل کنند.

دانشجویان برای ازدواج تشویق شوند

معاون استاندار یزد با اشاره به دستاوردهای کشور در عرصه‌های علمی، دفاعی ودیگر زمینه‌ها گفت: تمامی این دستاوردها نتیجه تلاش جوانان این مرزو بوم است که در دانشگاه‌ها تحصیل کردند و در واقع پیشرفت‌های ما مرهون تلاش جوانان ماست و از همین نکته به اهمیت جمعیت و خانواده پی خواهیم برد.

عزیزی بر برگزاری همایش‌های علمی در حوزه ازدواج و جمعیت تاکید کرد و اظهار داشت: متولی علم و پژوهشف دانشگاه‌ها هستند و برگزاری چنین همایش‌ها و رویدادهایی نیاز امروز جامعه بوده و البته دولت سیزدهم هم از این گونه برنامه‌ها حمایت قاطع خواهد کرد.

وی تاکید کرد: باید نگاه دانشگاه به مقوله ازدواج و فرزندآوری متحول شود، ضمن اینکه تقویت ارتباط با ستادهای ازدواج دانشجویی نیز در دستور کار آن‌ها قرار گیرد.

ابداع روش‌های خلاقانه و جدید در حوزه ازدواج دانشجویی و راه اندازی خوابگاه‌های متاهلی از دیگر توصیه‌های معاون استاندار یزد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha