سوال نمایندگان از وزرای نفت و صمت در دستور کار مجلس قرار گرفت

تهران - ایرنا - بررسی سوالات نمایندگان تهران و درود و ازنا به ترتیب از وزرای نفت و صنعت، و تجارت در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست علی نیکزاد ثمرین آغاز شد و سوال مالک شریعتی نیاسر نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس از وزیر نفت و سوال حسین گودرزی نماینده درود و ازنا از وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستور کار امروز صحن علنی مجلس است.

گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد بررسی عملکرد مهمترین احکام تبصره‌ها و ردیف‌های مرتبط با درآمدهای عملیاتی(با محوریت درآمدهای مالیاتی) و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، گزارش کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مورد عضویت ایران در موافقتنامه آب و هوایی پاریس و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان برنامه و بودجه کشور در مورد نحوه تخصیص و توزیع اعتبارات نیز در دستور کار امروز صحن علی مجلس گنجانده شده است.

همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از صادرات تولیدات شرکت سیمان کردستان، ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اجتماعی در مورد طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و ادامه رسیدگی به طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی برای دستور امروز صحن علنی مجلس پیش بینی شده است.

طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد، بررسی تقاضای دو فوریت برای اصلاح تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ و بررسی تقاضای دو فوریت درباره طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان اسلحه و مهمات غیرمجاز نیز در دستور کار امروز نمایندگان در صحن علنی مجلس است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha