۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۳۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85014989
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۲ مجتمع خدمات رفاهی زنجان در دست ساخت است

۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۳۴
کد خبر: 85014989
۲۲ مجتمع خدمات رفاهی زنجان در دست ساخت است

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در حال حاضر ۲۷ مجتمع خدمات رفاهی استان در حال بهره‌برداری و ۲۲ مورد دیگر در دست ساخت است.

جعفر قزوینیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک دهه مبارک فجر، افزود: همزمان با این ایام ۱۴ پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر ۱۴۸ میلیارد تومان و یک پروژه بخش خصوصی با اعتبار ۱۹۶ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: بهره برداری از یک مجتمع خدماتی در حوزه بخش خصوصی و عملیات روکش جاده ترانزیت زنجان - میانه با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان از مهمترین پروژه‌های آماده افتتاح در دهه فجر است.

این مسوول ادامه داد: روکش آسفالت محور سلطانیه –خدابنده، ابهر - خدابنده، ابهر - نیکوئیه - مرشون، جاده دندی- زنگیل‌آباد و تعریض و بهسازی جاده خدابنده – حصار، ساماندهی و تعریض جاده شریف آباد – نورین از پروژه‌های آماده افتتاح این اداره کل در دهه فجر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان ادامه داد: همچنین در این دهه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی اوچ تپه- آقکند و ساخت چند راه روستایی در لیست پروژه‌های آماده افتتاح است که با ۱۴۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار به بهره برداری می‌رسد.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha