افتتاح ۵۲ پروژه توسط شرکت بازآفرینی شهری در دهه فجر

تهران- ایرنا- معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح و بهره‌برداری ۵۲ پروژه زیربنایی، روبنایی و فضای شهری در ایام الله دهه فجر انقلاب خبر داد.

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، «محمد آئینی» گفت: این پروژه‌ها شامل ۱۹ پروژه خدمات روبنایی، چهار مدرسه، سه درمانگاه، ۶ کتابخانه، پنج ورزشگاه و یک کلانتری با زیر بنای ۱۸ هزار و ۵۹۶ متر مربع است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران افزود: در بخش توسعه فضای شهری، شرکت بازآفرینی شهری ایران بیش از ۳۰ هکتار که شامل ۶ پارک و فضای تفریحی و سبز است را آماده بهره‌برداری دارد.

وی ادامه‌داد: در بخش ساماندهی معابر و توسعه فضای شهری نیز ۲۴ پروژه که مساحت آن افزون بر ۲۶۷ هکتار است در حال اتمام بوده و در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

آئینی اظهار داشت: همچنین در دهه فجر حدود ۱۵.۵ کیلومتر شبکه آب و فاضلاب در قالب سه پروژه در مناطق هدف توسط شرکت بازآفرینی شهری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه‌کرد: علاوه بر اینها، در قالب توزیع قیر رایگان به‌سازی و آسفالت معابر خاکی در محلات هدف بازآفرینی شهری به طول یک‌هزار و ۲۱۰ کیلومتر در ۳۷۵ شهر در برنامه قرار داده شده است که عملیات اجرایی بیش از ۵۰۰ کیلومتر طول تا دهه فجر انجام می ‌شود و بقیه پس از بهبود شرایط آب و هوایی حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه برای سالروز آزادی خرمشهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha