۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۰۸
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 85015426
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازگشت استقلال به کویر برای فرار از هت‌تریک؛ پذیرایی مس با طلسم ۱۴ ساله

تهران- ایرنا- استقلال در ۲ بازی اخیر خارج از خانه‌ی خود شکست خورده اما مس نیز ۱۴ سال است که در کرمان موفق به بردن آبی‌پوشان در لیگ برتر نشده است.

به گزارش ایرنا، تیم‌های مس کرمان و استقلال تهران فردا(پنجشنبه) در چارچوب هفته‌ی هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باید در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف یکدیگر بروند. آبی‌پوشان تهرانی با ۳۰ امتیاز تیم چهارم جدول هستند و نارنجی‌پوشان با ۱۴ امتیاز رتبه‌ی چهاردهم را به خود اختصاص داده‌اند.

استقلال پس از هشت فصل دوباره در لیگ برتر به کرمان می‌رود تا مقابل مس تقابل داشته باشد. تیم‌هایی که جدال‌های جذابی با یکدیگر داشته‌اند و قرار است برای هجدهمین مرتبه به مصاف یکدیگر بروند. ماحصل رویارویی‌های قبلی هفت برای استقلال، هفت تساوی و سه پیروزی برای کویرنشین‌ها بوده است. تیم پایتخت‌نشین ۱۶ گل زده و ۱۱ بار هم دروازه‌اش گشوده شده است.

مس در کرمان نمایش خوبی مقابل استقلال در کل نداشته است. آنها ۲ دوئل ابتدایی را در خانه از حریف قدرتمند خود بردند اما در ادامه پنج میزبانی دیگرشان به ۲ باخت و سه تساوی منجر شد. حالا از آخرین برد این تیم در لیگ برتر مقابل استقلال در کرمان ۵۲۷۵ روز یا به عبارتی دیگر ۱۴ سال و پنج ماه و ۱۰ روز می‌گذرد.

نارنجی‌پوشان همچنین پنج تقابل اخیرشان مقابل استقلال را هم نبرده‌اند و آخرین پیروزی این تیم برابر آبی‌پوشان به ۲۵ دی‌ماه سال ۱۳۹۰ برمی‌گردد که موفق شدند در ورزشگاه آزادی میزبان خود را شکست دهند.

حالا فرزاد حسین‌خانی با ماموریتی دشوار مواجه است. او بعد از باخت یک بر صفر در ورزشگاه آزادی باید طلسمی ۱۴ ساله را بشکند و تیمش را از پایین جدول و منطقه‌ی سقوط کمی جدا کند. البته که باخت استقلال در بازی خارج از خانه‌ی اخیرش کمی مس را به شکستن این طلسم امیدوار خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha