۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۲۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85016153
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرداخت بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک کشاورزی استان بوشهر

بوشهر- ایرنا- مدیرشعب بانک کشاورزی استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، این بانک موفق به پرداخت ۱۷ هزار و ۴۸۲ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۰ هزار و ۳۵۳ نفر از متقاضیان شده است.

عباس قائدی زاده روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: ۹۰درصد از کل تسهیلات پرداختی به صورت تخصصی در بخش کشاورزی و صنایع وابسته بوده است.

وی افزود: از این میزان تسهیلات، یک‌هزار و ۸۱۸ میلیارد ریال تسهیلات در بخش زراعت به یک‌هزار و ۲۴۱ متقاضی ، مبلغ ۶۱۶ میلیارد ریال تسهیلات باغداری به تعداد ۶۴۶ نفر از متقاضیان و مبلغ ۲۷ میلیارد ریال تسهیلات در بخش مکانیزاسیون پرداخت شده است .

مدیرامور شعب بانک کشاورزی استان بوشهر تصریح کرد: همچنین پنج‌هزار و ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات در بخش دامداری، طیور، شیلات و زنبور عسل به دوهزار و ۱۹ متقاضی، سه هزار و ۱۹ میلیارد ریال تسهیلات در زیر بخش صنایع تبدیلی به ۸۰۰ نفر از متقاضیان پرداخت شده است.

قائدی زاده عنوان کرد: در بخش بازرگانی و خدمات کشاورزی چهار هزار و ۷۷۷ میلیارد ریال تسهیلات به سه هزار و هفده نفر، ۲۱۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به ۲۴۷ نفر متقاضی از مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، بهزیستی و مشاغل خانگی و ۲۲۰ میلیاردریال تسهیلات در بخش آب و خاک و کشت گلخانه ای و با هدف توسعه این نوع کشت در جهت تولید محصولات کشاورزی پرداخت شده است که این تسهیلات منجر به احداث و بهره برداری از ۶۸ طرح در استان بوشهر شده است .

وی تاکید کرد : پرداخت تسهیلات ازدواج به تعداد ۶۴۳ نفر از متقاضیان به میزان ۸۸۲ میلیارد ریال ، ۴۲۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری به تعداد ۹۳۵ نفر و سایر تسهیلات خارج از بخش به مبلغ ۴۴۱ میلیارد ریال به تعداد ۷۳۲ نفر از دیگر اقدامات بانک کشاورزی استان بوشهر از اول سال تاکنون بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha