فرمانده سپاه ارومیه: آماده حضور در مناطق زلزله زده خوی هستیم

ارومیه - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اشاره به وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری شامگاه شنبه در خوی، گفت: آمادگی کامل برای حضور در مناطق زلزله زده و ارائه خدمات به زلزله زدگان را داریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ قهرمان عیوضلو عصر سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: از روز نخست برای حضور رسمی و ارائه خدمات در مناطق زلزله زده اعلام آمادگی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه سپاه ارومیه در تمامی بحران‌ها به صورت آتش به اختیار در کنار مردم قرار گرفته است، افزود: در صورت احساس نیاز در مناطق زلزله زده حضور خواهیم یافت؛ البته گروه‌های جهادی و جوانان انقلابی از همان ساعات نخست وقوع زلزله به صورت خودجوش به مناطق زلزله زده اعزام شده‌اند.

وی اضافه کرد: شبکه‌های سپاه در مساجد و پایگاه‌ها می‌توانند نقطه عطفی در توزیع کمک‌های امدادی بین زلزله زدگان شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه از اهالی و دست اندرکاران مساجد اورمیه که نسبت به اسکان و خدمات دهی به زلزله زدگان اقدام کرده‌اند، قدردانی کرد.

وی با اشاره به کمک‌های مردمی سرازیر شده به مناطق زلزله زده خوی، گفت: اینکه مردم در کنار یکدیگر هستند جای بسی خوشحالی و امیدواری است.

سرهنگ عیوضلو در ادامه به برگزاری ۴۴ برنامه توسط سپاه ارومیه در دهه فجر امسال اشاره کرد و افزود: امسال با عنایت مسوولان استانی ستاد شهرستانی دهه فجر در ارومیه تشکیل شد که اقدامی بسیار موثر در مسیر پیشبرد برنامه‌ها بود.

وی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نقطه ثقل برنامه‌های دهه فجر توصیف کرد و ادامه داد: این رویداد بزرگ یک نبرد نرم با استکبار جهانی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، مردم را پایه‌های دوام نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: باید با جهاد تبیین دستاوردهای نظام اسلامی برای مردم بازگو شود تا امیدهای مردم به آینده افزایش یابد.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، گفت: حضور مردم در صحنه برای حمایت از نظام اسلامی تمامی محاسبات دشمنان را بهم ریخت؛ آنان رسما اعلام کردند که در مورد حوادث ایران دچار اشتباهات محاسباتی شدند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha