۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۲۸
کد خبرنگار: 1004
کد خبر: 85016245
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه تربت‌حیدریه: دهه‌فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای نظام است

تربت‌حیدریه - ایرنا - امام جمعه تربت‌حیدریه با تبریک فرا رسیدن دهه فجر گفت: این ایام فرصتی مناسب برای معرفی و تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید محمد معلمی روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت دهه فجر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم تربت حیدریه در میدان مرکزی این شهر همچنین اظهار کرد: منش و روش رهبر معظم انقلاب برگرفته از منظومه توحیدی است، همچنین معظم له به مسایل حوزه‌های مختلف اعم از امنیت، سیاست داخلی و خارجی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی اشراف کافی دارند.

وی اضافه کرد: از این رو شایسته است تا در پیوند با استوانه فکری رهبری و رهنمودهای داهیانه ایشان شناخت بیشتری پیدا کنیم.

امام جمعه تربت‌حیدریه: دهه‌فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای نظام است

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه نیز در این مراسم گفت: استکبار جهانی به این نتیجه رسیده تا زمانی که مردم ایران روحیه خداجویی دارند، حرکت توسعه‌ انقلاب و نظام اسلامی متوقف نخواهد شد.

علی‌اکبر کی‌پور افزود: از آنجا که دشمن باورهای اعتقادی مردم را نشانه گرفته‌ است؛ مسوولان باید این هنر را داشته باشند تا ضمن تحکیم ارتباط فکری ملت با شیوه رفتاری معمار فرزانه و رهبر معظم انقلاب نظام اداری را به گونه ای متحول سازند تا بهره‌مندی عمومی از ثمرات آن بیشتر شود.

وی همچنین گفت: در دهه فجر امسال ۵۰ پروژه عمرانی و اشتغال‌زایی با اعتبار ۹۴۱ میلیارد تومان در تربت حیدریه به بهره‌برداری می رسید همچنین چهار پروژه جدید نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

امام جمعه تربت‌حیدریه: دهه‌فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای نظام است

در پایان این مراسم مردم و مسوولان تربت‌حیدریه تمثال امام خمینی را گلباران کردند.

تربت حیدریه یکی از شهرستانهای مهم و بزرگ خراسان رضوی، در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد مقدس واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha