ترابی: حریف ۱۲ نفره بود، زورمان نرسید/ پنالتی روی من و شیخ نیاز به VAR نداشت

تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با کنایه به داوری مسابقه با آلومینیوم اراک گفت: تیم حریف ۱۲ نفره بود و زورمان نرسید.

به گزارش ایرنا، مهدی ترابی پس از تساوی پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک در واکنش به قضاوت داور گفت: صحنه‌ها خودشان صحبت می‌کنند، اینکه این برخوردها را پنالتی نمی‌گیرند شاید طبیعی باشد ولی چیزی که ما می‌بینیم نیاز به VAR ندارد، صحنه‌ای که روی من یا روی شیخ خطا شد، واضح بود.

ترابی درباره اخراج علیرضا بیرانوند هم اظهار داشت: در صحنه برخورد بیرانوند هم فکر کنم قبلش آفساید بود، از لحاظ داوری ضعیف هستیم.

وی درباره عملکرد پرسپولیس در این مسابقه، تاکید کرد: در نیمه دوم با وجود اینکه ۱۰ نفره بودیم خیلی خوب بودیم ولی تیم حریف ۱۲ نفره بود و زورمان نرسید.

هافبک پرسپولیس در ادامه درباره اینکه مدیرعامل این تیم عنوان کرده است می‌خواهند یک تیم خاص قهرمان شود، تصریح کرد: حقمان را آقای درویش می‌گیرد و ما در زمین بازی تلاشمان را برای سربلندی پرسپولیس می‌کنیم ولی این اتفاقات طبیعی نیست. هفته گذشته جلوی فولاد پنالتی واضح را در ورزشگاه خالی از تماشاگر نگرفتند و این هفته هم جلوی چشم تماشاگران ما دو پنالتی را نگرفتند.

ترابی در واکنش به خداحافظی کی‌روش گفت: از زحماتی که برای تیم ملی کشید تشکر می‌کنم و امیدوارم در تیم جدیدش موفق باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha