جاده بروجن به لردگان به‌طور موقت بسته شد

شهرکرد_ ایرنا_ فرماندار بروجن با اشاره به بارش سنگین برف گفت: به‌علت بارش شدید برف و ترافیک سنگین جاده بروجن به لردگان حدفاصل گندمان به‌طور موقت بسته شد.

فتاح کرمی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: هم‌اکنون در بقیه مسیر جاده بروجن به لردگان تردد با کُندی انجام می‌شود.
وی افزود: بسته بودن جاده بروجن به لردگان حدفاصل گندمان تا پایان پاک‌سازی کامل این محور ارتباطی در اواخر امشب چهارمحال ادامه دارد.
کرمی تصریح کرد: هم‌اکنون تعدادی از مدرسه‌ها و حسینیه‌های شهرستان بروجن برای اسکان اضطراری حداقل یک‌هزار نفر آماده شده است تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.
وی یادآور شد: ستاد مدیریت بحران شهرستان بروجن با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری هم‌اکنون در حال برگزاری است تا بتوان خدمات سریع‌تر و بهتری به مسافران ارائه کرد.
کرمی با اشاره به لزوم خودداری از سفرهای غیرضروری اظهار داشت: رانندگان در صورت لزوم به انجام سفر باید به زنجیر چرخ، سوخت کافی، خوراک و لباس گرم مجهز باشند.
به گزارش ایرنا، سامانه بارشی فعال در چهارمحال و بختیاری باعث بروز رعد و برق در برخی نقاط و کولاک برف در گردنه‌ها و رخداد بهمن شده است و از همین رو توصیه می‌شود نکات ایمنی در این مدت رعایت شود.
بارش‌ها به تناوب در ساعت‌هایی از روز پنجشنبه و اوایل جمعه با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت و برای اوایل هفته آینده کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.
بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha